Alexandraas

Alla inlägg under april 2012

Av Alexandra Jonsson - 29 april 2012 08:58

I förrgår gick vi på långhelg och den startades upp med ett litet övernattningsläger där vi på Q hjälpte till med ett gäng härliga 10-12 åringar med ganska så mycket energi.. Hehe, men kul hade vi det! Idag blir det stan med papi och imorgon är det valborg. Kanoners!

Av Alexandra Jonsson - 25 april 2012 16:15

Jag är död. Helt slut i kroppen och huvudvärk som gnager. Kemi prov imorgon och nationella på fredag och Onsdag. Jo, snart slut på skiten men orkar endå inte riktigt balansera skolan med allt annat just nu. Slut på klag. Ska trycka en Alvedon och sen ta tag i det som behövs göras. Längtar nå fruktansvärt till helgen och vilket jag inte trodde, så är jag faktiskt taggad på Valborg! :)

Av Alexandra Jonsson - 20 april 2012 15:26

 
Av Alexandra Jonsson - 20 april 2012 15:12

Även om jag bara gått 4 skoldagar den här veckan så kändes den längre än någonsin. Nu är det iallafall helg och jag ska njuta sönder. Har nyss kört på mig pyjamasbyxorna och resten av dagen ska spenderas i soffan, morgondagen/natten hos Fredrika och Söndagen i Harbo med Q. Väldigt bra med andra ord! Mindre bra att det har kommit en massa slask och snö på marken under dagen. Uchochfy! Puuusss





Av Alexandra Jonsson - 16 april 2012 14:15

Och jag är hemmmmmaaaa. Vi vann alla matcher på cupen utom finalen där vi förlorade med 2-3. tror jag? Visst det är alltid surt att komma tvåa, men vi var iallafall sjukt nöjda med den placeringen! Har fördendelen också haft en jättekul helg med det bästa laget!


       

Som det pucko jag är så glömde jag kameran hemma, därav iphonebilder


 

Av Alexandra Jonsson - 15 april 2012 08:03

Vi lyckades hitta Lidl och köpte lite godis där men direkt efter fick vi reda på att örebro hade ett godisland, självfallet så fick det sig också ett besök och jag och Emma sparade inte på pengarna. Hehee. Pinsamt. Iallafall så hade vi 2 matcher igår och vi vann båda! Och med det vann vi också vår grupp! :) nu ska jag och Wilma få liv i de andra sen ska vi ner å käka frukost. Har en match vid lunch och vinner vi den så tävlar vi mot en annan gruppvinnare om förstaplatsen ikväll! :D

Av Alexandra Jonsson - 14 april 2012 08:33

På cup i Örebro med mitt fina lag. Igår hade vi en match mot världens bitchigaste lag, men det spelar egentligen ingen roll för vi vann! :) nyss åt vi frukost och strax börjar vårat letande mot lidl för att köpa godis, haha undra hur det kommer gå... Puss

Av Alexandra Jonsson - 11 april 2012 14:57

Vaknade, och gick till skolan som vanligt, kom hem och såg att jag har blivit preliminärt intagen på mitt 1handsval! Ni anar inte hur glad jag är just nu!! Dock inte så länge till för nu ska hela eftermiddagen/kvällen gå åt till att plugga biologi. Jag har prov i Genetik imorgon och är inte klar med sammanfattningen än vilket inte är så smart.. Men men, jag får köra på hårdpluggning såfort den är klar. pusss






Ovido - Quiz & Flashcards