Alexandraas

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Jonsson - 28 september 2010 15:18

  och gissa vem som fick ig på matteprovet då?? Hahahahah INTE JAG!

åh fyfan vad glad jag är, det va G men inge mer, men jag är glad, det är ju bra för att vara jag, på matte dessutom!   

Annars så ska jag leka pluggis å plugga skiten ur mig till spanskaprovet som är i morgon. Spanska är ju en till sak jag inte är så värst bra på, men ett G eller VG Blir det nog iallafall, återstår å se.

Sen träning, & Desperate housewives börjar idaaaaag!! Gooooood


NU ÄR DET SÅ ATT JAG SKRIVER KANSKE INTE FÖRSTÄN PÅ TORSDAG ELLER FREDAG , VARFÖR MÄRKER NI SEN.. HIHI    

Av Alexandra Jonsson - 27 september 2010 17:49

Hahaha, lyckat det va 9stycken i klassen som inte va med i skolan idag sa Jennifer, lyckat.. Bra kämpat av 8B Iallafall!   

Av Alexandra Jonsson - 27 september 2010 14:04

Heheh, kom nyss på att jag inte har ätit någonting idag mer än en kaka eller va det va jag fick av datta,  har liksom inte gjort ett dugg idag mera än att läsa 241 sidor i min bok, så började läsa den, och nu är den utläst! Ska nog ånga ansiktet nu, låter goooood!


Av Alexandra Jonsson - 27 september 2010 09:48

jag har ont i magen, =Inte bra

Nu tror säkert alla att jag sket med flit med idrottsdagen, men nej, hade hellre varit dära istället för hemma... Nu ska jag dricka Thé & typ kolla gammla svenska hollywoodfruar avsnitt!


Hatar kopiorna som andra kanaler har gjort, svenska skånefruar, och svenska newyork fruar, fynej!

DET SKA VARA SVENSKA HOLLYWOODFRUAR, det va liksom först.

  


  



Av Alexandra Jonsson - 26 september 2010 20:08

Jao, det hade vi i 6timmar tidigare idag i harbo, va rätt okej, vi fick måla och prata också, sen äppelkaka, muuums ! Hahaaa


Nej ensam mamma söker nu! (haha, jao jag gillar de programmet)

Sen duschen! :]

Av Alexandra Jonsson - 25 september 2010 12:17

Jag har insett att många folk är falska!
Jag lyssnar på olika
Jag pratar
 alldeless föööör mycket!
Jag tycker om
 Kompisar :]

Jag avskyr när folk sviker
Mina bästa vänner är gölliga :]   
Min första bästavän hette  Viktor Norstedt, haha


Kärlek är
fint
När jag borstar tänderna
så borstar jag tänderna??

När jag lagar mat  blir det gött!
Jag tänder på
  -
Det sexigaste yrket är  -
Jag är rädd för
Att bli sviken
Den värsta känslan är
  - 
Jag är sämst på
MATTE
Om jag va ett djur skulle jag vara
en groda   


Jag är bäst på   ähm, typ allt??

Om jag var en insekt skulle jag vara ähmmm, nå gullig sak
Om jag vore ett redskap skulle jag vara
  En dataa

Jag kommer alltid att vara bäst ofc!
Det finaste som finns är
  Vänskap

Sist jag grät var
igår
Jag kan mycket !
Jag kan inte hoppa hopprep  xD

När jag vill tänka på bra saker
När jag bakar så bakar jag
  

 Innan jag går och lägger mig kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på
  endel..
Bebisar är
  sööööööta!!
Idag har jag sett  en katt
Ikväll ska jag
äta tacooooo

Jag vill verkligen Bli rik, få en kattunge, och en halsduk.. hehe

Av Alexandra Jonsson - 24 september 2010 18:31

Idag på kemin, fick vi skyddsglasögon, Skit fula va med dom på, då kom jag, Jennifer & Frida på att nån av oss borde skapa en mapp om skolan på facebook, hahah Jennifer har nu gjort det, så kan hon fylla på med massa fula smygfotade bilder sen, Haha skitkul juu!   

Så kan ju jag lägga upp här nån gång ibland?? :D

Smakprov passar bra? Höhöh,

1:Frida

2:Dennis (med tennisbollar innanför tröjan)

Och bilden på mig får ni inte se idag, höhööhöhöhö


  

  






Av Alexandra Jonsson - 24 september 2010 14:51

Matte prov suger, ja va ska jag säga? Hej IG! Jag vet liksom att jag kommer få det på de här provet. nooooot gooooooood!


Annars så är det jag som lagar maten idag, Lax, potatis & nån sås, blir säkert gott, hahaha som alltid när jag lagar maten   Skippar bandyträningen också, hänger med mamma&Erik till Sillbo och spenderar kvällen där, Fredagsmys helt enkelt   

Ovido - Quiz & Flashcards