Alexandraas

Alla inlägg under april 2011

Av Alexandra Jonsson - 30 april 2011 16:40

forsränningen va skoj, kul när dem ramla ner i vattnet! haha   


nu ska jag fixa det sista och sen åka till Olivia å grilla med alla tjejor, kameran hänger på så jag får väll bjuda på nåra bilder imårrn! PUSS

Av Alexandra Jonsson - 29 april 2011 20:35

Debatten gick prima för min del faktiskt! Tror jag.. Väntar bara på att Cissi ska lägga ut betyget. Mindre bra gick SO provet idag, men det fixar sig. :)

Imårrrn är det valborg, och på morgonen drar jag, petra & alice på fors- ränningen sen på kvällen blir det grillning hos Olivia med tjejorna. Gött!

Av Alexandra Jonsson - 28 april 2011 07:26

Ska strax bege mig till skolan. Med bara 3 "påståenden" fast man skulle ha runt 10 till debatten. Det av hur svårt som hellst och jag hittade/vet ingenting om "emot bisexuallitet". Jaja det får gå som det går..... HÖRS!

Av Alexandra Jonsson - 27 april 2011 19:24

-PLUGGAR  =/

Av Alexandra Jonsson - 26 april 2011 20:44

Första skoldagen efter lovet rullade på! Fick reda på sexualkunskapsprovet också & där hade jag skrapat ihop ett MVG. heheeee lärde bara skriva det... Nej nu ska jag fortsätta läsa Elle som mami kom hem med till mej, sen ska jag fixa lite läxor & kolla på desperate, som varje Tisdag. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 26 april 2011 15:23

Hos syster. men vi hörs när jag kommer hem då.. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 25 april 2011 19:31

Solat nåra timmar idag och jag har tillochmed fått liiiite färg också! =D


Nu ska jag hoppa studsmatta med lillasyster och sen blir det väll tv med familjen och sen sova, skola imorgon..... JAG VILL VERKLIGEN INTE!

Av Alexandra Jonsson - 24 april 2011 21:28

Tror jag ska tvinga med mamma eller pappa på bio nån dag snart...  

Ovido - Quiz & Flashcards