Alexandraas

Alla inlägg under mars 2010

.

Av Alexandra Jonsson - 31 mars 2010 17:30

Tröning utan alice och sophie nu..

Mindre kul. men går bra endå :)

//Alex

Av Alexandra Jonsson - 30 mars 2010 17:12

Woh det är ja det ramlade i diket fullt med vatten på väg till willy.

är dyngsur på benet haha =/ Pinsamt!

han asgarvade som fan.. kul att någon hade roligt iallafall.

Skriver senare

/ALEX

Av Alexandra Jonsson - 29 mars 2010 19:58

Tandläkaren för att spänna och sätta i ny tandställning i mårse.

-

Håkans bar & sedan Svenska hollywoodfruar nu!

*

"Fruar ska dammsuga. inte män. en man som dammsuger ser ju.. lite rolig ut"

- Maria Montazami-


Haha lärde ha med det , för hon är sååå bra!

  

Bild: aftonbladet.se


/ALEXANDRA 

Av Alexandra Jonsson - 28 mars 2010 18:56

Tog en tripp till stan med mamma, fanny oh erik.

Träffade typ på 100 st det va som att alla man kände va dära?? Hehe

Typ AlbinS med hans familj, Gamla läraren Ulrika me hennes familj,

Lisa med familj,  sen Mack-Elin, willy.. Nån som jobbar på stenborgs

Tvillingarna Sandra och Frida och Linda.. Ah typ många :)

Nu måste jag plugga lite. som jag säkert kommer hålla på med i fem minuter.. ;)

Sen tv. Sova. Imorrn är jah ledig ifrån skolan, kanske kommer senare.

Ska spänna tandställning, åh in med en nere. Uch kommer behöva äta soppa en vecka till alltså "/

Eheh hahaa

//ALEXXANDRA

Av Alexandra Jonsson - 27 mars 2010 12:05

En fråga. vilken av dom är bäst??

Själv tycker ja calle och mariette :)

samma låt med olika artister:


Eskobar-


Calle och Mariette

//ALEX

Av Alexandra Jonsson - 27 mars 2010 09:17

Jag tror ja böajar bli sjuk. är såå trött. och halsen hänger inte med "/

Gårdagen va kul :)

Gjorde en massa som jag inte orkar rabbla upp...

Sebbe hade "nyaste" nintendo-ds'et man kunde va ute på internet

 helt gratis påt!! Fatta coolt så det hållde ja på med ett tag.

Jag ska också köpa ett sånt nu fast jag har ett "gammalt" ;)

Grattis till jenny också som fyllde 14 igår. glömde skriva det!   

Nu ska jag titta repris på solsidan och senare letsdance som att jag missade det

Mattias och Cecilia vann. Ville att Claudia skulle vunnit,

Men Mattias va asbra han med så det spelade ingen roll =)

Senare vid 6 ska vi till Annalill som fyllde år förra veckan.

//ALEXANDRA

Av Alexandra Jonsson - 26 mars 2010 15:02

Stackars Willy. Någon har snott hans mobil när han tappade den "/ <3

-

Drar till bästastemattias med folk om en timme.

Äter nog på pizzan som vanligt sen hem vid nio-tio kanske :D

Nä nu sex and the city.

//ALEXANDRA

->

Av Alexandra Jonsson - 25 mars 2010 16:23

jag är mycket besviken på mig själv!

-Gjorde spanska prov och fytusan vad dåligt det måste ha gått!

Klart jag hade pluggat men inte dom verben man skulle böja och sånt smått.

uch fy blä   

Och inte nog med det så sätter hon omdömmerna efter provet som vi har haft innan!  kommer nog inte hinna göra omprov innan påsklovet som att vi får tillbax de på torsdagen "/ ->

Kompliterade upp musiken ifrån VGplus till MVG!   

-

Edvards med laget va mycket bra.

Satt vid Sophie, Alice, Angelica, Josefine, Emma och Sosso :)

Hade trevligt. och sen drog vi alla vidare till 94ors match.

//ALEXANDRA


Ovido - Quiz & Flashcards