Alexandraas

Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Jonsson - 30 september 2011 23:14

God mat och grym bio! Fick dessvärre inte med något hem, men lika glad är jag för det! :) nu ska jag sova, imorgon ska jag snabbt till björklinge & önska laget lycka till sen blir det stan med pappa! Puss

Av Alexandra Jonsson - 29 september 2011 22:51

Kom hem från Q för en timme sen, var svinkul! Körde nån lek där man skulle ut och leta efter saker som stog på ett papper, så vi kom tillbaka med en gullig gammal gubbe som snällt hängde med, stenar, hundbajs å allt vad det var. Haha! Nu väntar sängen, morgondagens lediga dag kommer spenderas i stan med Elin, Jennifer, Frida & Michelle, shopping, mat & bio! På Elins födelsedag å allt! Puss

Av Alexandra Jonsson - 29 september 2011 14:26

jag och Micha fick idag höra av musikläraren att vi suger på piano. tack. men huvudsaken är ju vad man tycker själv och helt ärligt så var vi superduktiga! :) sen så fick jag reda på att jag klarat spanskaprovet också så då blev jag lycklig. + att det är ledigt imorgon. och Q ikväll. idag är en bra dag helt enkelt!

*

Av Alexandra Jonsson - 28 september 2011 22:02

Fattar inte ett skit av grammatiken och direkt efter Olle hade sjungit klart på idol försvann täckningen på våra tv aparater, så kan inte se vilka som går vidare. :( nu ska jag fika med mamma sen sova så Den här dagen kan ta slut nån gång!

Av Alexandra Jonsson - 28 september 2011 18:07

blä! både facebook & bloglovin har ändrat designen, och båda är lika dåliga! jag hatar förändringar och nu är jag lite smått irriterad över ingenting typ... annars har jag skrivit ett hk prov idag sen lite vanliga lektioner. hade tillexempel matte där jag och jennifer byggde lutande tornet i pisa hela lektionen istället för att räkna. Haha. nu ska jag köra ner huvudet i engelska böckerna och tvinga mig själv att förstå grammatiken tills provet imorgon fram tills idol börjar. puss  



Av Alexandra Jonsson - 27 september 2011 20:14

Paus nu. Ville bara säga att om inte Amanda eller speciellt Moa går vidare då skiter jag i de där jävla programmet. Så nu får jag väll hoppas att svenska folket håller med mig ;) pussen

Av Alexandra Jonsson - 27 september 2011 17:35

Jag och jennifer borde kanske inte sitta brövid varann. Det blir liksom inte så mycket gjort.. men kul som satan har vi! :)


som idag, istället för att räkna matte byggde vi world trade center..  

Av Alexandra Jonsson - 27 september 2011 07:05

Ska gå upp nu. Fridrottsdag på morgonen, sen några vanliga lektioner. och efter skolan ska jag plugga satan till hk- provet som vi har imorgon. Och oj vilket cp inlägg. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards