Alexandraas

Alla inlägg under maj 2011

Av Alexandra Jonsson - 29 maj 2011 16:44

brande mej forsta dagen sa mkt sa jag inte har vart i solen pa 3 dagar, men nu kan jag det :) Annars sa har vi badat & sant som man gor nar man ar utomlands. Foresten sa kopte jag en onepiece för 150svenska kronor! nej men puss. hors nar jag kommer hem. Hoppas det regnar dar hemma!    

Av Alexandra Jonsson - 24 maj 2011 12:04

Ska packa det sista nu.Vid 1 drar vi mot arlanda, vid 6 går planet till turkiet. Hörs när jag kommer hem om 1 vecka. PUSS Föresten, jag älskar dej pappa   

Av Alexandra Jonsson - 23 maj 2011 20:46

min skoldag började klockan 12. Hade tandläkare innan. Och när jag kom hade vi gymnasiesnack med SYV istället för Svenska, så hade det, so & engelska. Skönt! :) Har fått iordning på Iphonen nu också! fattar det viktigaste. Fast skyddsplasten som sitter när man får den sitter kvar för vill inte repa den. och har inge skydd än. ska leta efter nå fint först, men kan ju använda den endå, :) nej men pusshej

Av Alexandra Jonsson - 22 maj 2011 19:42

skitnervös när jag åkte till kyrkan men allt gick superbra, och det var jättekul. efteråt åkte hela släkten med hem å fikade. Fick asfina presenter också. massa blommor av släkten & ingruud&fredgruud. massa smycken, cykel, pengar, tv & iphone 4. tack alla♥ Nu ska jag packa till turkiet men först lite bilder!

                 oj, en bild på mig också, händer inte varje dag ;) FOTON: PAPPA

Av Alexandra Jonsson - 21 maj 2011 21:41

Harbos konfa va askul. Dom va jätteduktiga. Imorgon är det vår tur och nervosisteten börjar sätta in, men det kommer gå bra. :) Föresten så skulle jorden ha gått under klockan 6 ikväll, men ingenting har hänt än. men hörs imårrnkväll!

Av Alexandra Jonsson - 21 maj 2011 08:00

Fullspäckad dag. Ska hjälpa pappa, mamma & erik med massa konfa saker som att allt är imorgon. Typ baka tårtor, städa rummet, stryka min klänning, fixa bord& stolar, blommor, blablabla, jao sånt där.. Och sen åker jag & Frida till harbo vid 2 för att kolla på deras konfirmation som är idag. hörs senare! PUSS

Av Alexandra Jonsson - 20 maj 2011 14:37

Nu är kemin & fysiken inlämnat. Skönt! inte mycket saker kvar i skolan nu! :D

Föresten så pajjade jag min tandställning nyss, igen, åt godis. har hänt typ 5 gånger sen jag satt i den. Får nog börja leva på soppa snart. heheheee  PUSS

Av Alexandra Jonsson - 18 maj 2011 20:59

uppsats & hemprov tills på fredag & massa konfa förbredelser. Idag tog vi korten i kyrkan & imorgon ska vi "genrepa" på kvällen. Idag började jag & frida fixa paketet tills själva redovisningen & alice& hon hänkar på imorgon efter skolan så fortsätter vi då. massa saker som ska fixas alltså så tiden att sitta här finns inte till justnu.. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards