Alexandraas

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

HAPPY

Av Alexandra Jonsson - 23 september 2012 15:05

Helgen har varit suveränt bra! I fredags efter skolan åkte jag & pinglorna till Thilda, gjorde hemmagjord pizza, mös, kollade på film och nattpromenerade. Och sen igår vart det en heldag i Gävle med Fredrika & hennes släkt. Gick på stan, åt på restaurang och kollade på ishockey, Brynäs-Linköping. Min första hockeymatch och Freddans dröm slog även in, hon fick prata/få autograf/ta bild med Calle Järnkrok! Haha, den lyckan! Är så glad för hennes skull! Hade det jättetrevligt ivarjefall så bilder kommer väll antar jag! :)

 
 
Fredrika

Fredrika

23 september 2012 16:19

Var kul att du hängde med och att du till och gillade det <3
Får åka nån mer gång ;)

http://freddaan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2012 17:20

Tackar bloggplatsen för kaffet och flyttar nu över till spotlife. Haha fyfan va töntigt skrivet...   Men iallafall så är den nya bloggen på gång, lite små saker som ska fixas bara, men nu hittar ni mig iallafall på: Alexandraas.spotlife.se (inge...

Av Alexandra Jonsson - 30 oktober 2012 14:23

Idag är det jag och Christoffer hela dagen. Efter att ha lekt med tågbanan, ätit lunch, plaskat i vatten och gått på promenad- så sover han äntligen middag. Hahaha.. Fina unge! ...

Av Alexandra Jonsson - 23 oktober 2012 21:32

Funderar på att skapa en ny blogg på en annan sida. Skapligt trött på bloggplatsen och därför blir det tråkiga och ganska ovärda inlägg som slängs in "bara för att". Vill visa mer bilder som "behåller kvalitén" när dem läggs ut och mer ur vardagen li...

.

Av Alexandra Jonsson - 22 oktober 2012 19:30


 

Av Alexandra Jonsson - 20 oktober 2012 22:37

Nöjd för att vara första gången och utan nån aning om hur man gjorde :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards