Alexandraas

Alla inlägg under mars 2011

Av Alexandra Jonsson - 31 mars 2011 21:08

2 rättegångar gick vi på, 1 om stöld, sen 1 lite senare omSmuggling, dem var tråkiga & aplånga & den enda anledningen till att vi stannade var för att veta domen, men nej båda fick man reda på om 2 veckor! bajs ja. Sen lite käk på cupido & fika på café, & 1 till tröja fick hänga med hem, fast en t-shirt denna gången, Ja jag har typ blivit pank nu känns de som.. hehe

Av Alexandra Jonsson - 31 mars 2011 06:45

Äter frukost nu, Ska strax börja gå till bussen för att kolla på någon/några rättegångar, får se vad dem handlar om idag. Nya tröjan är också på & som att jag är så snäll kan ni ju kanske få se bild på den senare idag... :)

Av Alexandra Jonsson - 30 mars 2011 17:17

Mami har kommit hem med deras dator, så får låna den tills min sladd är fixad! GLAD JAO. Annars så flyter ju praoen på,  om misshandel har jenny, jennifer, mich & jag gått på igår & idag. & sen efteråt har vi gått på stan, En tröja, (dem tyckte jag behövde en ny) ;) ett par tygskor och en mascara har fått hängt med hem. Plus en massa onyttigheter i magen! hihih  =D nej, dax att ta igen allt jag har missat här nudå.....

Av Alexandra Jonsson - 29 mars 2011 15:18

Min data sladd har pajat, så kan inte ladda den, därför kommer det bli lite inlägg då&då i nån vecka nu för lånar andra datorer när jag får tid. bra då vet ni det. Kolla in då och då endå! PUSS

Av Alexandra Jonsson - 28 mars 2011 16:18

Åkte vi halv 8 & va hemma igen vid 11. Vi gick på en rättegång om 1 man som hade hotat sin fru om.. ja saker. Ganska interessant, men endå lite läskigt, hehe sen åkte vi hem, fast imårrn hade vi tänkt gå på 2 stycken istället för 1. jaja hörs väll senare. min data är helt cp.. :( PUSS

Av Alexandra Jonsson - 27 mars 2011 21:04

duscha nu sen sova! Ska upp ganska tidigt imårrn då bussen går halv 8 från våla till uppsala, har prao & ska vara på tingsrätten med 5 till brudar härifrån våla. heheh, men vi ska faktiskt dela på oss 2&2 på rättegångarna för vi kan inte komma allihopa på samma liksom. Jag ska gå med Michaaa...

Jaja får väll återkomma om hur det var imorgon när ja kommer hem! PUSS

Av Alexandra Jonsson - 27 mars 2011 12:22

Mami & Erik är & köper en matta så hade tänkt överraska dem med att städa hela huset tills dem kommer hem. Duktigt utav mej tycker jag.. ;)

Av Alexandra Jonsson - 26 mars 2011 22:12

Tog en tripp till Uppsala med Syster & grodan idag vid 11, tyvärr fick jag "bara" med mej en bh & värmeskydd till håret hem, Kom hem vid halv 7 och då skulle mami och Erik gå på bio, så hängde med dom på "hur många lingon finns det i världen", halvbra film med några skrattattacker! :)

Ska leta reda på nån bra bok nu och läsa lite, sen soooooooova.

Ovido - Quiz & Flashcards