Alexandraas

Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra Jonsson - 30 juni 2011 23:22

bästa dagen på sommarlovet hittills var iallafall igår! Hade toppenkul i stockholm på grönan. Åkte 7 och kom hem 23.30 var as varmt och jag hade skavsår som blödde men vi körde på endå. hade värkligen skitkul! sen idag tog jag, alice, och olivia oss till petras stuga och badade och solade lite granna. 28 grader i vattnet, riktigt skönt! nej här kommer lite småkassa iphone bilder. :)


           

 

 

Av Alexandra Jonsson - 28 juni 2011 22:59

legat i solstolen och i poolen i princip hela dagen. Eller ja, suttit lite vid tvn också när det blev alldeles för varmt. Hade tänkt sova strax, ska upp vid kl6 imorgon. Hoppas på en toppendag, fast de kommer de ju bli. :) puss

 

  -bild från i förrgår när vi plockade smultron.

 


Av Alexandra Jonsson - 27 juni 2011 22:42

Inte så mycket har hänt idag, sol har det iallafall varit! Så solade tills alice hörde av sej och sa att vi skulle äta glass klockan 2. hon, jag, ingrid och olivia. Åt glassen sen planerade vi inför onsdag då det blir en heldag i Stockholm på grönalund. Får även med oss Petra dit. :) Resten av dagen har jag gjort det jag gör bäst- slappat.

nu ska jag fixa lite bilder, kanske dyker upp lite nytt här så småningom. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 26 juni 2011 23:52

Kameran var med vart jag än gick. Men ändå knäppte jag inte av så många bilder på midsommar. 3 stycken får duga att visas nu helt enkelt. kanske kommer fler senare.. :)

 

       

/Foton: jag



Av Alexandra Jonsson - 25 juni 2011 14:56

 ♥  ♥  ♥

  

/på fotot: Christoffer. foto: jag.

Av Alexandra Jonsson - 25 juni 2011 02:08

Hade en grym midsommar. massor utav god mat, jordgubbar, dans&sång runt stången, med släkt och vänner bestod dagen utav. kom ganska nyligen hem. :) Jaja hann inte göra nån krans imorse men har iallafall plockat 7 olika sorters blommor som ska ligga under kudden inatt. får väll hoppas att jag drömmer något bra även om jag råkade prata efter jag plockat dom. man får ju igentligen inte det. ;) höhö. menmen nu hade jag tänkt sova. bjussar väll på nåra bilder senare.

Av Alexandra Jonsson - 23 juni 2011 22:40

Slänger in 1 bild på min nya kompis. Emilio, 1,5 år, systers grannar's barn. och för er som bryr er så gillar han att bada i badkaret, kasta stenar i brunnar och gunga så det har jag gjort så det räcker för ett år när jag har sovit hos syster och dom har hälsat på där ;) haha, men söt som socker är han iallafall.


 

  

 /foto: jag.



Av Alexandra Jonsson - 23 juni 2011 14:19

kul sommarlov. regnat och varit dåligt väder i 2 veckor typ. jättekul att det ska vara det imorgon också. Har iallafall städat rummet nu på morgonen, och försökt fixa lite bilder. Men det går inte sådär jättebra, jag vill ha photoshop! nu har jag nå stört program som man inte kan göra så mycket med bilderna i, 'photoscape' och om man gör det ser dem överredigerade ut. Irriterande med andra ord...

Ovido - Quiz & Flashcards