Alexandraas

Alla inlägg under augusti 2012

Av Alexandra Jonsson - 29 augusti 2012 19:29

Jag, mami och Mia var på Winnerbäck igår, han var för bra, som alltid!

Av Alexandra Jonsson - 27 augusti 2012 23:47

16 år! :))

16

Av Alexandra Jonsson - 25 augusti 2012 22:23

Eftersom Sophie fyllde år när vi andra var i Frankrike så firade vi henne ikväll. Öppnade paket, blev bjudna på mat och gick tipspromenad, dock åkte jag hem tidigt för imorgon ska jag först på överraskningsfest och sen kommer släkten på kvällen och firar mig i förskott eftersom jag fyller år på måndag.

Av Alexandra Jonsson - 24 augusti 2012 22:09

I 5 timmar lekte alla 1 or på fyris lekar idag, jättekul och man lärde känna klassen bättre. Allt från norsk fylla till godisfiske, åh skoj skoldag!! :)

---

Av Alexandra Jonsson - 21 augusti 2012 12:53

Fick sovmorgon idag, hade 2 lektioner och så mötte jag nyss upp Ingrid och Fredrika på stan, födelsedagspresent till Sophie ska jag försöka inhandla.. Imorgon ska vi leka i skolan halva dagen och sen första frisörlektionen, spännande! :)

Av Alexandra Jonsson - 16 augusti 2012 21:52

Min första gymnasiedag är avklarad. Det var hemskt, de flesta hade så starka personligheter och de har då inte jag. Haha. Men det kan ju bara bli bättre när man kommer in i klassen och lär känna varandra bättre! :)

Av Alexandra Jonsson - 15 augusti 2012 10:54

Den 4 Augusti bar det iväg, en 32 timmars bussresa stog framför våra fötter och det var inget jag såg fram emot. Dock blev det inte som jag trodde, tiden gick fort, vi fördrev den genom att äta, sova, kolla på film, sjunga, och umgås samtidigt som vi passerade otroligt vackra omgivningar. Runt lunchtid på söndagen var vi iallafall framme, svullna i fötterna men endå så glada och förväntansfulla.


Hur skulle det bli att bo på ett kloster, gå i kyrkan 3 gånger om dagen, leva på mat med dåligt rykte om sig, dricka klorsmakande vatten, och att tälta i en vecka? Jo. det var fantastiskt. En av dom bästa veckorna i mitt liv, och jag tror det är svårt att förstå om man inte upplever det själv. Jag träffade otroliga personer, från andra länder och ifrån Sverige, jag lärde känna gruppen jag åkte med bättre, mina älskade Q kompisar, som gjorde veckan så otroligt underbar och värd att åka på. Iallafall så är jag så otroligt glad över att jag åkte och upplevde det livet och en sak är säker, jag vill absolut tillbaka!


           

Av Alexandra Jonsson - 14 augusti 2012 00:15

Hemma från Frankrike. Har haft en underbar vecka som jag kommer minnas för livet! Hemresan på 32timmar var piss, jag har magknip och ska nu sova.

Ovido - Quiz & Flashcards