Alexandraas

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Jonsson - 30 november 2011 22:22

Dax att sova. Sista november idag och första december imorgon vilket innebär.. Julkalender och chokladkalender!! Jo vissa saker kommer jag nog aldrig växa ifrån, de hör ju till julen att kolla på och öppna 1 lucka varje dag! :D

Av Alexandra Jonsson - 29 november 2011 16:05

Satans tråkig skoldag! Enda som var kul var väll Viktors å Sebbes fail på Son och rasten därefter +att jag och jennifer insåg ännu en gång att vi äger ut klassen på bugg! jorå egenkomponerade snurrar och steg är mycket roligare än dom som redan finns :) Nu ska jag läsa -flyga högt. puss

Av Alexandra Jonsson - 28 november 2011 20:41

Å snön låg kvar imorse med! Okejrå mest som is men saksamma vitt är de iallafall! :) ska göra matteläxan nu och sen sova tidigt, måste ju vara pigg till dansen i skolan imorgon och alla andra tråkiga lektioner. Okejrå dansa är faktiskt kul men känns som att jag kommer dö av tråkighet resten av dagen så då får det negativa ta över lite nu ;) hehe puss

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2011 19:50

Bara för att jag skrev att det inte hade kommit någon snö än så kom den! Lycka.

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2011 16:07

Söndag och första advent. Känns kontigt utan snö men den kommer väll! Har iallafall bakat pepparkakor idag och fikat lite, lämnat iväg kameran till Millan som har köpt den och strax blir de oxfilé och hasselbackspotatis. Och gossipgirl ikväll. Härlig söndag! Puss

Av Alexandra Jonsson - 25 november 2011 20:56

Paus i idol och Moa har nyss sjungit till sin bror. Mes som jag är så bröt jag ihop när han började gråta.. Haha men fyjävla bra har idol varit hitills iallafall! Men åker Moa ut ikväll så dör jag! Bra då vet ni det! Haaaha, oj nu är pausen slut!

Av Alexandra Jonsson - 25 november 2011 14:28

Det är fredag och helg, satans skönt! Skoldagen har varit okej, bildprov och matteredovisning, tvingade även killarna att äta med mig för tjejerna var på lucia. Ångrade det lika fort. Potatis i vattenglaset och att skjuta mackor tyckte dom tydligen var jättekul... Nej nu ska jag bege mig till pappa och tillbringa min helg där! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards