Alexandraas

Alla inlägg under april 2010

Av Alexandra Jonsson - 30 april 2010 13:48

"ledig" i en vecka framöver nu.

har prao hela veckan sen. =)

och ingruuds video sprids, så nu har även jag fått den!!!!  

jag är beroende av den, micha också.

 vi tryckte om och om igen på orienteringen i skolan. i en timme.

såååå bra. och ingruud hade kommenterat mitt förra inlägg betyder alltså att hon läser!   
KÄNN DIG STOLT INGRID!

det känns ju som att ja har blivit liiite dryg med hene nu.

MEN  hon kan ju sjunga som en gud,så vadfan hon får stå ut!

hoppas ja får lägga ut den här sen

  


Av Alexandra Jonsson - 29 april 2010 20:52

INGRID BÄCKSTRÖM ÄR MIN NYA IDOL!

så fucking jävla bra på att sjunga så jag dog ett tag!

och aniela också då.

vill också kunna sjunga! =)

-

Har alltså varit på konsär i skolan idag.

   

 

Av Alexandra Jonsson - 28 april 2010 14:31

Michii har löshår.   

 fint som faan på henne va det!

hade en helt vanlig skoldag ida då.

ganska bra gjort av mig att inte ha pluggat

alls till So;n och bara hoppade över tre frågor också! :D

ikväll är det sista bandyträningen.. =( fast ska va skönt att inte behöva åka ;)

 ska kämpa håårt på Täbyopen i helgen. får se om ja blir back, eller fram.

som att ja ända sen ja började spela ha spelat back, men på cup,en

fick ja spela fram. det va kul!! =)

-

ska plugga matte strax, har prov imorgon.

sen på utväcklingssamtal sen bandy.

pussi   

Av Alexandra Jonsson - 26 april 2010 15:21

Nu är jag hos mamma!! =)

 och Robin och Emilia är här som att mattias jobbar

söta ungar gånger1000! och nu kom elin och maria.

mamma och fanny lärde på utvecklingssamtal med fanny.

  

oj det här skulle bli ett halvlångt inlägg men nä.

 robin ska spela på datan säger han.

så det får vänta tills kanske ikväll?? lr imorgon!

som att ikväll är det svenska hollywoodfruar.

//A



Av Alexandra Jonsson - 25 april 2010 09:33

Va trevligt igår med släkt och kusiner.

hinner inte skriva förstän imorgon nu.

ska äta, sen åker ja till alice, och så åker vi och spelar innebandy.

  

Av Alexandra Jonsson - 23 april 2010 21:13

Skriver imorgon kväll. ska till farfar, sen hem på kvällen. hinner skriva då.

sen hör ni av mig imorgon eller på måndag  som att det är innebandycup på söndag,

rolig helg alltså,

Puss. titta in på måndag eller imorrn alltså.

  

 

Av Alexandra Jonsson - 23 april 2010 13:33

skriver imorgon. lr söndag.

puss

  

.

Av Alexandra Jonsson - 21 april 2010 11:27

hemma ifrån skolan,

har inte ont idag. lite ont i huvet i morse, men det försvann ganska fort.

Nu ska jag vara bäst i köket och laga mat till mig och erik

sen plugga biologi =)

  

Ovido - Quiz & Flashcards