Alexandraas

Alla inlägg under juli 2012

Av Alexandra Jonsson - 28 juli 2012 19:31

En heldag vid havet. Sol, bad, picknick, minigolf, en Fredrika och en Marika. Sommar när den är som bäst!

Av Alexandra Jonsson - 27 juli 2012 23:05

Testar testar, 123, Närå. Men nu har iallafall bloggplatsen kommit med en app. Härligt att kunna blogga från mobilen då datorn nästan aldrig är på! :) Veckorna går i rasande takt och jag tänkte bjuda på bilder från de senaste dagarna någon dag framöver när tiden och orken finns så ni vet vad jag har sysslat med! :))

Av Alexandra Jonsson - 13 juli 2012 22:43

Målade de sista på huset jag har sommarjobbat med under 3 veckor idag, så inom en månad blir jag då några tusenlappar rikare.. Ska faktiskt bli skönt att bara slappa i några veckor nu. Annars så ska jag på mitt första kyrkbröllop imorgon och just nu så tycker jag att det suger att jag och Alice inte har träffats på 4 dagar och inte kommer göra det på ytterligare 4. Behöver lätta trycket lite och hon är nog den enda som verkligen bryr sig och orkar lyssna på alla små skitsaker som tynger mig. Att hon är en förjävla bra vän helt enkelt var väll de jag ville komma fram till i allt detta onödiga babbel..

Av Alexandra Jonsson - 5 juli 2012 22:19

Den 22 April 2013 står Justin Bieber på plats i globen. Biljetterna släpps egentligen imorgon, men några försläpptes idag, och av dom få har Jag Tilda, Olivia och Alice lyckats fått oss en varsin biljett, vid scenen. Även om jag inte är nå stort Bieberfan så ser jag fram emot det väldigt mycket, redan sisådär 9 månader innan. Hahahah. menmen, det kommer bli en upplevelse att minnas får jag hoppas!


 

Av Alexandra Jonsson - 1 juli 2012 19:55

Förra veckan så bestämde jag och Alice oss för att dra iväg på sommarkrysset igår, och sen bestämde sig även Viktor sig för att hänga på. Så igår var det jag och kärleksparet i storstaden :)


Vi var där ganska tidigt, fick skitbra sittplatser, kollade på genrepet & livesändningen, träffade på William Spetz, tog ett dåligt kort med Moa, (hon fick inte gå ner från scenen och vi inte upp), käkade på donken och hamnade i säng alla 3 hemma hos Viktor inatt nån gång.


         

Ovido - Quiz & Flashcards