Alexandraas

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Jonsson - 29 januari 2012 14:23

Det blev massa skit igår så varken jag eller Micha pallade mat & bowling och drog till stan för bio istället. Det var mys men vi fattade ingenting av filmen så medans alla andra i biosalongen garvade satt vi där som två fån. Haha jaja vi hade det trevligt endå! :) Just nu sitter jag fortfarande i onepiecen och kollar på de 101dalmatinerna, men ska strax packa toolbagen och sätta mig i bilen mot knivsta. Inte så taggad än men det kommer väll! Puss


      

iloveyou♥

Av Alexandra Jonsson - 28 januari 2012 10:46

Det är lördag och helg. Satans skönt! Igår hände inte mycket, träning och somnade tidigt. Men nu ska jag städa rummet som ser förjävligt ut och hälsa på korvii och sen vid 4 drar jag till stan med mich, elin, frida & jennifer. Restaurangbesök och bowling ska vi fördriva kvällen med. Låter bra.

____

Och förresten. Tack så mycket världens bästa fredgruud!


  

weit

Av Alexandra Jonsson - 25 januari 2012 15:11

Tandställningen rök igår, innebandyträningen gick superbra och så pratade jag & ulla i en timme i förrgår om allt och ingenting. Sjukt skönt känns livet just nu med andra ord. Nu ska jag börja med maten som jag står för idag och sen ska jag ta tag i mina läxor. Imorgon är det skola, spexövning och sen på kvällen börjar äntligen Qigen! puss


 



Av Alexandra Jonsson - 23 januari 2012 21:25

  

 

weit

Av Alexandra Jonsson - 21 januari 2012 19:46

Skrivit 2 uppsatser som gick åt helvete dåligt. Börjat nörda Wordfeud igen med klassen. Haft första spexövningen. Kunde spanska läxan (första gången någonsin det händer). Dragit på mig halsont. Sett breaking dawn pt1 på bio. Ätit cupidosallad. Gästbloggat ett väldans fint inlägg med Marcus&vicke på Alices blogg och nu är det äntligen helg.

Av Alexandra Jonsson - 16 januari 2012 20:41

Och här gapar det tomt. Känns inte som att jag har tid till att blogga just nu. Bara denna vecka har vi 2 uppsatser som ska skrivas både hemma och i skolan på onsdag, och sen läxor på det. Låter kanske inte som mycket men pressen till att göra bra ifrån sig nu sista terminen är ganska hög. Iallafall för mig. Så det jag ville ha sagt är att vi hörs väll på fredag. När "det värsta för denna vecka är över" haha. Puss


   webcambild jaop.

Av Alexandra Jonsson - 13 januari 2012 15:51

3 skoldagar gjorda och är redan skoltrött. Så känns skönt med helg nu iallafall, annars har jag inte haft sån otur idag, de enda är väll min å michas dubbelvurpa som vi var på väg att slå på, men som tur va klarade vi oss ganska fint! :) okej nu tutar pappa strax utanför och min toolbag är inte ens packad än. Dax att skynda med andra ord! Puss

Av Alexandra Jonsson - 12 januari 2012 21:13

1. Är jag den enda som hatar reklamen i fabians vääärld. Fucking dryg reklam å jag vill bara bajsa ner den där 'fabian'. Och den 2a saken som jag kom på nyss när jag läste jennifers blogg är att Jag, Elin, Jennifer å Frida hade samma tröjor idag helt oplanerat, kändes satans fult att gå brövid dom hela dagen.. Hehe

Ovido - Quiz & Flashcards