Alexandraas

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra Jonsson - 30 december 2011 22:09

2011 går mot sitt slut och in kommer 2012. Imorgon är det nyårsafton och vi ska fira syster på dagen och kvällen/natten ska tillbringas med familjen westerlund.


2011 har varit ganska bra för min del, både upp och der-gångar. Men dom 2 nyårslöfterna jag hade hållde jag iallafall, så nu är det bara till att sätta upp nya "mål" inför 2012. och som att jag inte tänker skriva något mer här i bloggen detta år så ska jag lägga in massor av bilder nu som en sammanfattning för skojs skull av året som gått..



  



 

jag börjar väll med det absolut bästa på hela 2011. Christoffer föddes. Den bästa bebisen i hela världen och det är ju faktiskt så, att den vackraste stunden i livet var den när han kom.


  

jag har spelat mycket innebandy. matcher, cuper och tränat för fullt, och som jag tycker så blir det bara roligare&roligare. Alla utvecklas för fullt och det är superkul.


  

I maj konfirmerades jag. helmysig dag helt enkelt.


          

Vi kamratstödjare i östervåla (och i hela sverige) blev inbjudna till skansken för lekar/uppträdanden och sammarbetsövningar. då gick jag i 8an.


          

i slutet av maj åkte jag på min första utlandssemenster någonsin. Turkiet var stället och det var najs. Dock brände jag upp mig andra dagen och fick sitta med tröja på stranden resten av veckan...


                              

det blev sommarlov och jag hade det underbart med vännerna och familjen. Grönan, Stockholm, grillkvällar, bad, sol och partyn.


    

         

Skolan har jag ju självklart gått i. Tråkiga lektioner men har ju en underbar klass som gör skoldagarna underbara på något sätt endå. guldvärda människor.


                 

och sen lite blandade bilder. Allt ifrån myskvällar med tjejerna till konfaläger.  


JA, bilder som har visats förut och sånna som inte har det. Men nu räcker det iallafall, för det tog 2 timmar. puss


     

Av Alexandra Jonsson - 29 december 2011 20:15

Har tillbringat halva dagen på sjukhuset. Syster skulle dit å kolla sin näsa som C hade råkat sparka till, och hon hade en fraktur i den så det lärde opereras. Lite kul med tanke på att vi 2 satt å muttrade innan om att det var onödigt att åka dit för dom endå inte skulle göra något. Vilket dom då lärde sen. haha kul att ungen är 10 månader och lyckades sparka till så hårt. jaja efter operationen var färdigt åkte vi å storhandla, för imorgon ska det bakas. Syster fyller år på nyårsafton så vi ska baka tårta och macarones tills dess. Så ska jag även färga millans hår då. okej nu ska jag sluta innan jag drar hela världshistorian här! Vilket det ioförsig redan känns som jag har gjort. :D puss

Av Alexandra Jonsson - 27 december 2011 21:56

  

 

för den vackraste stunden i livet var den när du kom, älskade underbara c.

Av Alexandra Jonsson - 27 december 2011 16:38

Har inte gjort ett skit idag. Kollat på tv, och hälsat på syster bara och nu ska väskan packas och så bär det av till björklinge för träning. Känner också att bloggen börjar bli lite för tråkig, ska försöka få in fler bilder!

Av Alexandra Jonsson - 27 december 2011 00:05

Slappade i sängen fram tills klockan 2 då det var dags att gå upp, fixade mig och sen var vi bortbjudna på mat i björklinge hos "släkten" nu ikväll, supergott! Har fördendelen också skaffat twitter idag, fattar noll och har inte skrivit något än men ni som har kan väll vara snälla å följa mig så jag inte känner mig helt värdelös? Haha. Aalexandraaj heter jag därå. Nej nu ska jag försöka sova även om de blåser som en jävla get utanför.

Av Alexandra Jonsson - 26 december 2011 12:27

Från 349kr till 88kr + fri frakt. Den här bikinin som jag länge velat haft är på väg hem till mig nu, älska mellandagsrea! :)

  


JUL

Av Alexandra Jonsson - 25 december 2011 10:24

Fin julafton. Började med frukost/lunch hos Papi följt av besök av Sophie med familj för att byta julklappar. Och lagom till kalleanka hamnade vi hos mamma där släkten var. Fick massor av fina julklappar också. Är jättenöjd! :)

Av Alexandra Jonsson - 24 december 2011 08:12

Skulle bara kika in för att säga godjul. Hoppas ni får en fin julafton, för det tänker jag ha!

Ovido - Quiz & Flashcards