Alexandraas

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 30 januari 2011 18:07

Gör läxor med lillasyster. papi är borta så vi dunkar massa musik också, fast samma musiksmak kan man ju iallafall inte säga att vi 2 har. till all musik jag sätter på, säger hon: "visst den här va ju jätte braaaa" men sätt på Justin Bieber nuuuuuu! Alex justin bieber nuuuu sa jag ju!!!

Av Alexandra Jonsson - 30 januari 2011 14:01

Match idag mot morgongåva. Lungt den jobbigaste matchen någonsin, men också den roligaste! ledde första perioden, oavgjort andra & vann 3:e, alltså vann vi hela matchen. Fyfan va kul det va, samt så fyller ju Matilda år, så det va kul att vinna för henne. Sen va ju Emmys låt grym också. Hahahahaha.. Iallafall så är jag hemma nu, med ett ont knä. Men vem bryr sig? VIIIIIINST! okej ska sluta tjata nu.     

  

Andreas, Lollo, Linda, Julia, Wilma, Sandra, Emma, Carro, Ulrica.

Sosso, Amanda, Emmy, Klara, Alice, Jossan, jag.

Frida, Matilda. ♥


Av Alexandra Jonsson - 29 januari 2011 19:54

TILL JENNIFER: hahaha, seriöst? kemi, kul? men vi 2 ska få MVG så vi får plugga upp oss. Bli lika bra som Seboo, ellerhuuuuuur? :)

__

Va till stan med papi idag, fick med mig en sak till Sophie & ett par ute gympa skor. skulle gått på 1100 men fick dom för 700. bra kap. Haha fast det va ju papi som betalade. Iallafall så innan lämnade vi lilla syster hos kusinerna i harbo. Så fick leka batman med lillkusin, snurra, å jaga & skjuta & allt. Han gav sig inte så det var bara å leka. Men jag tror jag har ångrat mej lite om en lillebror, men kusin är ju söt iallafall  ;)

YES

Av Alexandra Jonsson - 29 januari 2011 11:27

Lite nytt jao.

Av Alexandra Jonsson - 28 januari 2011 19:21

Träningen gick kanon & va asrolig! brabra, Mindre bra va att Ulrica sa att hon hade fixat in alla eskilda bilder från cupen som en fotograf tog på lagsidan. Fast bara dom i laget kan se för man lär logga in å kolla på dem & tur somfan va väll det. För mitt foto va allt annat än snyggt. Haha så lagfotot kommer kanske upp nån gång men inte enskilda. Nej duschen, mat & letsdance nu. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 28 januari 2011 14:44

hahaha, shit. bilden från Storvretacupen har kommit upp på lagets sida idag & ersättit den gamla som togs förra sesongen. Bilden var i så litet format bara så man ser inte så bra. spelar ingen roll om man kopierar bilden. Så istället tänker jag vänta tills jag får hem mina bilder & lägga upp då. ♥ :)

*

Av Alexandra Jonsson - 28 januari 2011 14:09

Kemi suger verkligen! man får typ bara veta ointressanta saker. sen va ju inte resten utav skoldagen så mycket bättre men..... äh, om 1 timme kommer pappa hem så vi kan äta, sen blir det träning.

Av Alexandra Jonsson - 27 januari 2011 17:59

Pluggar kemi, eller pluggar... jag läser lite överallt för jag vet inte vad det är vi ska kunna tills imårrn på läxförhöret, men läser lite 1gång här& var så har jag ju iallafall kollat liiiiite på läxan. hah annars så ramlade Michelle i Duchen idag på idrotten. OM JAG DOG    

Ovido - Quiz & Flashcards