Alexandraas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Jonsson - 31 augusti 2011 19:57

Hade bara hk och 15 minuters spanska sen blev det lekar med blandade grupper ifrån alla 3 klasserna. Lyckades komma i en bra grupp så det var ju prima! efter skolan åkte jag med mamma till stan, handlade lite & sen var jag in till doktorn en sväng. nu väntar tv. och imorgon slutar jag 12 också. skapligt skööööööööönt! :D

Av Alexandra Jonsson - 30 augusti 2011 19:43

skolan kan dööööööö. känns som man bara sitter av lektionstiden. blippar istället på mobilen, knäpper kort/snackar bort tiden med jennifer.. det känns ju bra, hehe. imorgon är det iallafall lagdag, missar både matte& spanska, så det kan ju inte bli bättre! nej nu lär jag ta tag i mobilen, alice & viktor bombar på voxer. så mobilen laggar satan. asdrygt- men tur att jag tycker om dem endå!     Pusss



Av Alexandra Jonsson - 29 augusti 2011 18:17

Klippt håret har jag gjort idag, syns knappt men det känns. Skönt å få bort de slitna topparna! nu väntar matteläxan, för jag gjorde den inte igår och så ska jag snacka klart med alice i voxer. så jävla kul, jag, alice & viktor körde gruppsamtal i nån timme igår. och i skolan idag. Skoj! nå gossipgirl avsnitt ska jag klämma in också. hehe pussss

 

 

ojojoj, sötis bild. från kemin idag. så mycket lyssnar vi på barrling. ;)

 

Av Alexandra Jonsson - 29 augusti 2011 07:20

Har väll inte så mycket att säga, men har iallafall förstått hur man mobilbloggar nu :) så får jag väll hoppas att de kommer upp! Nu väntar frukost sen skolaaaan. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 28 augusti 2011 18:35

ulrik va gryyyyyym! 3 bilder räcker gott&väl för jag har försökt 100 gånger för de är så segt å orkar inge mera just nu, också har jag ju en matteläxa som lär göras. och gossipgirl avsnitt som lär kollas på. hehe pusssss

 

    

     

Av Alexandra Jonsson - 28 augusti 2011 10:20

Blev ju inga bilder igår kväll. Hade tänkt att jag skulle sätta på datorn, men tänkte bara läsa lite i min bok först och då somnade jag. hehe, dom kommer senare! nu ska jag ladda kameran, och sätta på mig lite kläder sen åker jag till sophie. Sala står på schemat med hennes familj. ulrik på salamässan jue. puss

Av Alexandra Jonsson - 27 augusti 2011 19:13

Ett år äldre. Och dagen har inte varit annat än toppen! fått massa fina saker, ätit massa onyttigt, och blivit uppvaktad av fina människor jag tycker om!   ♥  ♥  ♥

nu väntar dushen sen tv & chips. bilder ifrån dagen kommer ikväll. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 26 augusti 2011 14:35

skoldagen var väll ganska så händelselös, tråkiga lektioner, so "prov" å sen fick jag även stå brövid en myrhög (irriterande små kryp det dära!) i en timme å skriva upp alla klasskompisars tider på idrotten. men nu är det iallafall helg  nu ska jag ta å baka lite blåbärsmuffins & städa rummet tror jag.


 

mycket vacker bild på mig&frida dåråååå

Ovido - Quiz & Flashcards