Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2010

Av Alexandra Jonsson - 31 oktober 2010 17:19

Fick med mig data bord/skydd och Byxor hem från stan,  ska strax läsa min bok, och njuta av att det inte är skola imorgon såklart. mamma jobbar även imorgon så då ska jag laga mat här hemma..( undra hur det går) heheh ska kolla recept på nå gott nu. Sen gossipgirl och ensam mamma söker. puss! :)

Av Alexandra Jonsson - 31 oktober 2010 09:50

NU: Frukost.

SEN: Stan.

Halsduk, databord & present till kusinvitamin står på listan.

Av Alexandra Jonsson - 30 oktober 2010 18:02

Ska strax äta wok som jag mami & Erik lagat. sen kolla torsdagens avsnitt av Kenza&Tyra show, Jag döööör så bra det är!

Sen blir det lördagsmys med familjen framför tvn. Låter bra.

  

Av Alexandra Jonsson - 30 oktober 2010 16:02

Hade världens bästa kväll igår, först träning sen åt vi hemlagadpizza hos Lollo, Kollade på värdens sämsta skräckfilm, & senare kom Mathilda å Nellie också å vi gick ut och gjorde saker..  hehe, sen gick vi hem från domkollade å kollade på en till film, och självklart så somnade jag å Carro så Lollo fick se själv.. Heh men tack iallafall :)

Av Alexandra Jonsson - 29 oktober 2010 14:23

LOOOOOV, Så grymt skönt. inga läxor/prov på en hel vecka.

Skolan gick super.. Matteprovet va svårt. & jag kommer kyssa någons fötter om jag får G på det. jag lovar, så mkt tror jag på mig själv... men men man kan ju inte vara bra på allt. Hehe kan ju iallafall passa på att säga att jag har fått mitt helt första MVG på Kemiprovet. Stolt.
Nu ska jag laga potatis & nå mer gott, sen åker jag på träning å sover kvar i bjk med Lollo & Carro å kollar på film. Roligt jag vet :D
/puss
Av Alexandra Jonsson - 28 oktober 2010 14:52

Min data är seg idag, så drygt å skriva då..

Men iallafall så ska jag baka rabarberpaj nu, sen ska vi till Gull-maj & Lennart och äta mat kl5. Sen ska Resten av min dag bestå av matte-plugg, so:n sitter redan! Vill liksom iallfall försöka att inte får ig på matten, vi får se hur det blir. Men nej, självförtroende var det ja.....

Av Alexandra Jonsson - 27 oktober 2010 14:50

Jag fick stå över matchen igår, istället för Emmy.. Kan ju bara säga att vi va superduperduktiga! Nu ska ja kolla på tv. sen kolla so:n och lite på matten. Prov i båda på fredag... :)

Ovido - Quiz & Flashcards