Alexandraas

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Alexandra Jonsson - 9 oktober 2010 20:58

Nu är Samantha borta också. Haha fy vad fult det lät, men iallafall så hann vi klart med det vi skulle så hon har boat in sig i lägenheten nu..

  & jag ska kolla på Kenza&Tyra show strax, har inte hunnit med det än för nyheter24's sida har haft damp men nu funkar det tydligen! Är helt slut i kroppen efter igår&idag....


HAR FÖRESTEN MÄRKT ATT MINA TEXTER ÄR ALDELES FÖR LÅNGA, SKA BLI ÄNDRING PÅ DET. SKA FÖRSÖKA IALLAFALL! LOVAR   

//Puss&godnatt

Av Alexandra Jonsson - 9 oktober 2010 08:58

Kvällen igår spenderades några timmar i Samanthas lägenhet här i våla eftersom hon ska flytta ut. Jag plockade mest småsaker, när jag hade svårt att få upp ett litet ikea-diskställ

 (skulle bara sätta ihop två pinnar på den) helt själv ja det gick inte bra.. då kom jag på att det va bäst om jag hållde mig undan...   

Men iallafall så är det de som kommer sysslas med idag också!

sen ska jag skriva lite på fysiken&Engelskan för det har vi prov i nästa vecka.. tycker det är smått duktigt av mej å börja redan nu!   


/godmorgon&puss


Ovido - Quiz & Flashcards