Alexandraas

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Alexandra Jonsson - 26 februari 2010 10:39

Jag och Knut är ensamma hemma fanny är hos elin. mamma i uppsala och erik jobbar. Kommer nog bli en ganska tråkig dag idag, men sånna har jag ganska ofta för jag inte orkar göra saker.. , men skotta snön ska jag göra det har jag lovat mamma. Sen kommer maria och elin och äter med oss, vi ska tydligen grilla :) -Kanske hör jag med willy om han har lust att komma också.. ah det visar sig om jag har lust och så ;)

igår va vi och badade med sillbo i Sandviken hah., alltså mikaela, Andreas, Fanny, Nelly, Sanna, Linus, Emma, Mamma, erik, fanny jag och nellys kompis tilda, vi lurade upp dom "gamla" i röda vattenkanan.. Dom fick panik efteråt och vägrade åka igen, hahaha, dom är ju "gamla" nu så :) Men Fanny och Emma älskade den! :) Sen efteråt åkte vi till dollarstore och köpte gardiner & en matta till mitt rum, och jag fick vääärldens coolaste hårspray! Och en gym/yoga boll typ den är en meter, kul att leka på :)

-

PÅ SÖNDAG HAR JAG, ALICE , SOPHIE VÅRAN FÖRSTA BANDYMATC UCH! DET KÄNNS SOM ATT DET OMMER GÅ ÅT SKITAN.. MAN FÅR HOPPAS PÅ DET BÄSTA :)

--

Nu blir det långt, hej!

//ALEXANDRA

  

EN SÖT KISSEMISSE



Ovido - Quiz & Flashcards