Alexandraas

Alla inlägg den 3 april 2010

Av Alexandra Jonsson - 3 april 2010 12:14

Det är idag, tror jag..

Igår va det talang 2010!

Anna-Lill (Eriks systers barn som är 28år) va med. Med någon grupp.

Dom som dansade och så typ tre glasögonkillar och en tjej med värsta håret,

Dom dansade med sågarna haha..

Det va askul tyckte jag och fanny och så gick dom ju vidare ! :D

-

Igår kom annelie, stefan, Tobias, lina, christian, jenny, oskar,

farmor och farfar hit och åt påskmat.

Och idag ska vi till farmor vid tre,

vid sex åker jag och Fanny till mamma och Erik och så åker vi till nåra.

Sillbo's ska också dit.

Fyra påskägg har jag fått änsålänge,  :D

Av pappa, farmor, kusiner och Hullmaj&lennart

maaaaassa goodis!! Hehe

Ah nu ska  fanny och jag spela sims3, //ALEX


Cirkus Hanz




Ovido - Quiz & Flashcards