Alexandraas

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2011 21:00

Blir hemma imorgon med. men måste ta mig till skolan för mitt samtal med syv-veronica och hämta lite biologiböcker så jag gör nå nyttigt hemma istället för att bara glo på tv. På kvällen blir det även öppethus på johnbauer & fyris. Nej ska glo lite i gymnasie katalogen och sedan sova.

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2011 14:45

 

På bild: Jennifer | Foto: Jag

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2011 07:15

Vaknade upp med mer halsont, så fick bli hemma idag. Pappa och jag tippar på halsfluss så ska ringa doktorn senare å se om vi ska kolla upp det idag eller vänta nån dag till och se. Nu ska jag kolla på tv. Har det omöjligt att somna om. Och föresten, grattis på 9års dagen älskade lillasyster!

Ovido - Quiz & Flashcards