Alexandraas

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra Jonsson - 17 december 2011 18:38

alltså shit vilken jävla match mot enköping! började blöda näsblod för jag fick en armbåge i fejjan och hela kroppen gör ont. haha men vad gör det, vi vann, vilket ingen av oss trodde vi skulle göra mot just dom. med 4-3 och ett utav målen tröck jag in :) några grymt glada tjejer klev av planen sen ska ni veta!!

Nu ska jag iallafall duscha och sen placera rumpan i min säng för att kolla på tv hela kvällen. puss

M

Av Alexandra Jonsson - 16 december 2011 06:02

Ska igentligen inte gå upp förstän om en timme men vaknade nu aldeless tjock i halsen, kunde ju inte passa bättre, när det ska spelas massa innebandy i dagarna... Jaja bara köra på endå! Får väll ta å plugga lite nu innan de är dax för fix å skolan. Sen ikväll ska jag till bjk för att träna, äta pizza med laget och kolla på dam-match! Puss

Av Alexandra Jonsson - 15 december 2011 19:32

Satans duktig jag har varit idag. Gått i skolan, passat lillasyster, lagat mat, gjort matteläxan och hämtat leveransen på våra sköjor och sen rivit upp de för att se så det stämde, vilket det som tur var gjorde! Fina blev dem också. Nu ska jag iallafall ta tag i bildläxan! Puss

Av Alexandra Jonsson - 14 december 2011 19:03

Wihoo! Lyckades skapa mig ett mvg i syslöjd idag genom att sy färdigt min gumma eller vad man ska kalla det. Sen var ju även tjejerna tillbaka och jag slapp svara på nån jobbig fråga på matten (haha) så dagen kunde ju inte vara så mycket bättre! :) nu ska jag plugga vidare och om ett tag åka med mamma på massage för min huvudvärk. Puss!

Av Alexandra Jonsson - 13 december 2011 19:25

Nyss hemkommen ifrån mitt andra luciatågs tittande idag. Ja vad finns det att säga, det i skolan var finare men det ikväll var ju ganska gulligt med dom små i :) förövrigt så har jag aldrig Haft en sån tråkig skoldag som idag, eller jo killarna gav mig ju en hel del skratt men kändes konstigt utan elin, mich, jennifer å frida. Umgås man varje skoldag och sen är alla dem borta samtidigt så blir det ju lite tomt. Nästan så jag ångrade att inte jag heller gick med i tåget ;) men imorgon kommer ju allt vara som vanligt igen.. Haha

O

Av Alexandra Jonsson - 12 december 2011 21:37

Har jag pluggat än? Nej, men vad gör det? Bakade istället pepparkakshus med familjen och ska strax gå å sova. Är allt annat än taggad på morgondagen. Tjejerna ska lussa hela skoldagen så jag får väll se vad jag hittar på. Får väll tvinga Viktor å sebbe va med mig så jag inte blir helt mobbad. Heheheee

Av Alexandra Jonsson - 12 december 2011 16:33

Satans ovärd skoldag! Den bestog utav 3 håltimmar och betygssnack ungefär. och betygen kanske inte blir så dåliga som jag trodde, kanske inte lika bra som förra terminen men helt klart okej. :)  jaja, nu ropar mamma att det är mat och efter det ska jag plugga och fixa lite. puss

Av Alexandra Jonsson - 11 december 2011 21:48

Och då är ännu en helg slut. Kvällen har spenderas i harbo där konfirmanderna och vi Qare var med i luciatåget och det är väll i stort sätt de ända jag har gjort idag. Har väll inte så mycket på hjärtat så ska sova nu. Jo föresten.. Jag ääääälskar min kamera! Lungt bästa köpet någonsin!!

Ovido - Quiz & Flashcards