Alexandraas

Alla inlägg den 27 februari 2011

:)

Av Alexandra Jonsson - 27 februari 2011 21:43

Om jag pluggade? Nej, syster kom hit från klockan 3-halv7 så vi två spelade wii hela tiden, sen åt jag mat, å kollade på solsidan & duschade håret och nu sitter jag här. Alltså dax att sova strax för att gå upp & gå i skolan imårrn, orkar inte, men får väll se det possetiva med att de snart är påsklov.. & att måndagar är ganska slappa. Jao Godnatt då =)

Av Alexandra Jonsson - 27 februari 2011 13:11

ALICE BLEV MAGSJUUUUUK, när vi skulle spela match & bada igår! :( Så jag fick åka å spela match utan henne, dock så förlorade vi menmen.. kul hade vi endå. och sen så hann inte Freddan så jag, Olivia & Ingrid åkte å bada själva utan Alice & hon, men vi hade det ruskigt kul endå! Nej ska plugga lite nu, sista lovdagen & vi har soprov på onsdag. =( PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards