Alexandraas

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Alexandra Jonsson - 1 april 2011 22:41

Jag är stolt över oss! Målen blev mycket mindre än vad dem har varit förr mot enköping & vi spelade grymt. Dock försvann det dem 2 sista minuterna & det blev som det blev. Inget att göra åt nu. Men det jag skulle ha sagt var att jag är stolt över våran insats så jag spricker typ!


 Kärlek på er bästaste lagkamrater. ♥

Av Alexandra Jonsson - 1 april 2011 12:23

Praoen avklarad för denna termin. 1 Om misshandel blev det idag, as synd om tjejen! Fast det är ju synd om alla som har blivit misshandlade! Jaja, hade tänkt lägga mej framför en film nu, mitt huvud gör ont :( tills Alice's mamma kommer å hämtar mej, så åker vi å hämtar Alice & sen åker jag å spelar innebandy. Inte taggad men får väll hoppas det kommer. PUSSDÅ

Ovido - Quiz & Flashcards