Alexandraas

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Alexandra Jonsson - 26 september 2011 19:26

har fått in lite bilder på datorn så de är därför det har kommit upp en hel del. Nu kommer lite mer, frida fick äran att välja på "vad" så här kommer lite från konfa återsamlingslägret. kanske kommer fler nån annan gång! ;)


              

 1.frida, jessica, olivia, freddan & anya

2. en av sebbes alla fina tröjor med fina tryck på ;)

3. alice, freddan & olivia

4. fridaaaaa

5. filip, robin och elin. Typ den enda bilden jag fick på elin...


FOTO: jag, :)


Av Alexandra Jonsson - 26 september 2011 06:57

Fy satan vad trött jag är! Inte tagg på skola för den delen heller. Kemi, fysik och spanska står för dom jobbiga lektionerna på dagens schema. Snälla döda mig någon? Nej nu ska jag gå upp. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards