Alexandraas

Alla inlägg den 4 september 2012

1-1

Av Alexandra Jonsson - 4 september 2012 18:53

Dagarna i skolan rullar på väldigt bra, har blivit mer pepp på skolan och vi har fått en bra gemenskap i klassen, alla är med alla och det känns verkligen som att jag har valt rätt linje då jag älskar hantverkstimmarna, och då blir ju automatiskt lektionerna som matte, svenska & engelska roligare nu när man vet att det leder till något man vill.


Fast jag måste ju endå erkänna att jag saknar mina hjärtan från gamla skolan varje dag. Det som är jobbigast nu från i 9an är faktiskt att jobba matte utan Jennifer&Frida, efter att i 3 år gjort nästan alla tal tillsammans så blir det jobbigt att jobba själv. HAHA. 9b var bäst, men nu ska jag skapa fina minnen med FR12 istället! :)

Ovido - Quiz & Flashcards