Alexandraas

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Alexandra Jonsson - 12 januari 2012 21:13

1. Är jag den enda som hatar reklamen i fabians vääärld. Fucking dryg reklam å jag vill bara bajsa ner den där 'fabian'. Och den 2a saken som jag kom på nyss när jag läste jennifers blogg är att Jag, Elin, Jennifer å Frida hade samma tröjor idag helt oplanerat, kändes satans fult att gå brövid dom hela dagen.. Hehe

Av Alexandra Jonsson - 12 januari 2012 18:25

Så mycket som jag översatte idag på spanskan har jag nog inte ens gjort sammanlagt hela förra terminen. Sen att jag kollade av vad becka skrev varannan mening spelar ju ingen roll, känner mig duktig endå. hehe :) Nu har jag lite läxor & uppsatser som ska fixas och sen bäddar jag ner mig i soffan.


 Och föresten.. jag själv hatar när folk rabblar sina dagar men så gör jag ju samma sak själv. Kuuul. Nej.


 

Ovido - Quiz & Flashcards