Alexandraas

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Alexandra Jonsson - 24 mars 2012 16:36

Som att det inte händer så mycket i mitt liv just nu så kör vi på en sånhär. 21 dagar om mig. Kommer dock inte lägga upp varje dag utan dom kommer allteftersom jag har tid och lust.


1: En bild på de personerna som vet mest om dig och en kort beskrivning.
2: En av de viktigaste personerna i ditt liv.
3: Dagens outfit.
4. Favorit låtar.
5. 5 fakta om dig själv.
6. Bild på en tid du saknar.
7. En bild från din förra sommar.
8. Största rädslan.
9. 5 mål i ditt liv.
10. En puss - eller krambild.
11. Favorit citat.
12. En bild som för mig betyder kärlek.
13. Personer som får mig att le.
14. Din bästa resa.
15. Du och dina syskon
16. Vad sårar dig mest?
17. Ångrar du dig något som du gjort i livet?
18. Något du älskar att göra.
19. Något du blir glad av.
20. Fem minnen och beskrivning.
21. Åtta händelser.
Av Alexandra Jonsson - 24 mars 2012 12:16

Matchen igår blev kaos. En sak hände inom laget och mer om det tänker jag inte säga. Ska kolla på gårdagens bigbrother avsnitt nu och börja fixa mej inför 30-års kalas i eftermiddag. Skulle ha varit med tjejerna ikväll men vi har ingenstans att vara så jag och Alice drar till allians och kollar på 96killarnas semi istället! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards