Alexandraas

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Alexandra Jonsson - 1 maj 2012 19:54

Igår var det valborg och vi tjejer började hos Camilla i Tärnsjö med mat och fix och sedan runt halv 9 åkte vi med Dennis till vallen. Hade det kul hela kvällen men landade i sängen hemma redan innan klockan hade slagit två inatt.


Imorse vaknade jag utvilad, och runt klockan 2 cyklade jag till Olivia där Alice var och vi har legat i solen hela dagen. Dock utan minsta resultat på mig.. Borde egentligen ha suttit med matteboken eftersom vi har nationella imorgon, men känns ganska ovärt då man inte lär sig så mycket på en dag och när jag endå inte förstår någonting. Ångesten lär väll komma senare ikväll, men det får väll gå som det går så länge jag gör mitt bästa egentligen..


♥ ♥ ♥

     



Ovido - Quiz & Flashcards