Alexandraas

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Alexandra Jonsson - 19 juni 2012 22:12

En vecka av mitt sommarlov har nu gått och hittills har jag haft det jättebra, trots dåligt väder. Igår tog jag, Sebastian, Viktor, Marcus, Jennifer & Michelle oss ut på landet till Frida för att rida, spela krocket och fika. Åkte tillbaka till våla runt 11, då vi som jennifer sa- upplevde moppetiden vi inte upplevde för nått år sen. Drog oss sen till Tärnsjö för nattkäk på Pellans och sen fick jag skjuts av viktor hem runt klockan 3. Lagom iskall + dyngsur eftersom det regnade ganska rejält under hemfärden..

Sen idag så vaknade jag av klockan imorse och åkte till stan med tjejerna, handlade lite presenter till Olivia eftersom vi ska fira hennes födelsedag imorgon och så köpte jag ett par shorts till mig. vi hörs, puss


   

cooooooooolingar 





Ovido - Quiz & Flashcards