Alexandraas

Alla inlägg under februari 2010

Av Alexandra Jonsson - 20 februari 2010 13:23

FIN LÅT!


Av Alexandra Jonsson - 19 februari 2010 20:39

Min och sophie's gamla häst-dans låt haha! :D

Av Alexandra Jonsson - 19 februari 2010 13:55

Bäst.bäst,bäst Sportlov, skönt med lov, Sova med tjejorna, innebandy, stan, kompissar, willy ska jag hinna med! :) -

WILLY FYLLER ÅR IDAG! Ä-D!      

Av Alexandra Jonsson - 14 februari 2010 15:46

Dax att skriva ett inlägg nudå,

Berättar om allt som hänt sen "sist" =)

Även om jag inte skrivit på nånvecka har jag bra statisik? -äkert mamma som kollar 100 gånger?? <3

-

Jag och Soffiproppsophie , Alicebrallis har börjat spela i BBK, har tränat ungefär 4? Gånger det är kul som satan ! Dax att köpa glasögon bara :D

Skolan har varit som vanligt, trååkig. Engelska prov som gick grejjjjt om man får hoppas, Fysik som ah, duger, So;n med ;)

--

Va hos willy i fredags,  :D Datan, och lets dance hah, Sen skulle erik hämta mig, såsåg vi att Thomas va ute, vi sprang in och kramades med Frida som hälsade på! <33

Och Erik (jag) Har börjat riva mina tapeter, sen nu håller han på att sätta upp fondväggen, det är vita med blommor, och vita dom andra, Det är ljust, och fint, men så det inte blir så tråkigt,ska jag få sätta upp "väggtext" också!! Fast vad

som ska stå har jag inte bestämt, tror något på kinesiska (YY)

Ett minus: längtar absolut inte till tisdag, a tänderna blir fina sen men inte nu :(

Så kan nog inte va med på innebandyn på onsdag sen.. men a..

Ska hjälpa Erik lr atitta, nu lr kolla med emilia och fanny på film !

Hoppas på bättre uppdatering :)

/Alexandra''




Av Alexandra Jonsson - 1 februari 2010 19:24

  

Nytt lag, va dära idag..Fan vad ja trivdes! :D

Snälla va dom allihopa, tuusan vad najjs det kommer bli .. hehe fast kommer inte ihåg vad nånn hette men men, åh jag gillar starkt! :D    

/Aa



Ovido - Quiz & Flashcards