Alexandraas

Alla inlägg under april 2010

Av Alexandra Jonsson - 14 april 2010 21:23

Hemkommen för 45 minuter sen. gick galant på träningen!

Fast typ lite folk. vissa har valt att spela fotboll istället. Tråkigt för dom ;)

-

Skulle ju pluggat nu.

det blev ju värkligen av, bara limmas fast vid datan ett tag.

Ähm dax att ta tag i spanska glosorna nu.

nudå, nada más..

ser ni tusan va bra ja är på spanska ;)

Natti^

/Alexandraa

Muu

Av Alexandra Jonsson - 14 april 2010 17:40

NU KOMMER SOPHIE OCH HENNES MAMMA OCH HÄMTAR MIG,

FÖR ATT ÅKA TILL BJÖRKLINGE PÅ BANDYTRÄNING!!

ÄNTLIGEN IGEN,^^

  -

    


  


Av Alexandra Jonsson - 13 april 2010 18:36

-Kom inte på nån bra rubrik.

Skolan har sugut ovanligt mkt idag, 

bortsett Michi, Jenniför, frida och elin då!     

Hade ont i huvet och allt va skit.. nästan så..

kanske beror på att ja somnade sent igår??

Haha min älskadeMami kom och ville ha godis ur mitt påskägg vid 11,

 så de vaknade ja av. hihi gulli, men det va ju jobbigt då,

sen kom katten och skulle in, sen ut, sen blev jag törstig.

 men somnade tillslut! (=

nu ska jag fixa lite i rummet, sen titta på tv,

DESPERATEHOUSEWIVEES självklaaart!!

-

Så jävla bäst, haha

pusss

Av Alexandra Jonsson - 12 april 2010 20:41

Har tagit mig i kragen och fixat lite nytt, som ni ser??

Blev ganska bra, får va så tills vidare.

blev det så fult så ni dör, får ni väll kommentera /  

STRAX: Svenska hollywoodfruar,som är bäst!

-

Kan bjuda på nå bilder sen frida va och hälsade på!

dom är INTE- redigerade!!

hoppas ingen kopierar dom bara, har inte "märkt" dom.. 

Men så fina är dom inte så det händer nog inte  :D

 

                 Fridas skor 

    

    frida  

Av Alexandra Jonsson - 12 april 2010 17:14

Jag har träffat Michabitchh idaa i skolan!

Vi dampade som vanligt,    

sen spanska, biologi, och idrott, fick håltimme sista timmen för

britts vikarie inte dök upp! Det va ju braaa   

E hos mami nu. ska skriva brev till kusinvitamin, och sedan gå och posta det.

-

/ALexanDra

Av Alexandra Jonsson - 11 april 2010 20:56

Vart hos Frida idag, berättar imorgon om hennes O-vanliga

häst som slickar i håret! Såå gullig !

-

imorrn startar skolan, blächh!

orkar inte, men äh, man kommer ju hem snabbt, skoldagarna brukar gå snabbt! =)

Nu hänga tvätt, sen ballar av stål !

  

Av Alexandra Jonsson - 10 april 2010 14:04

Jises va jävla bra !

*

Moa Johannson-

Twisted feet-


//ALEX



´'

Av Alexandra Jonsson - 9 april 2010 18:54

Hör av mig imorgon troligen, Har annat för mig  

//ALEXANDRA

Ovido - Quiz & Flashcards