Alexandraas

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Alexandra Jonsson - 20 maj 2010 19:01

Exakt!  

Fick med mig massa smått från stan idag. Vi passade på att kolla runt lite:

Ett stort rosa linne(det ska va så), ett par mjukis som är till knäna, En axelbandslös bh, och skolavslutningsskor, present till erik.

seriöst det va 100grader i stan idag. Asvarmt!   

Nä kvällen ska bestå av en masssssssa engelskaplugg

har prov imorgon!

man vill ju liksom sköta sig sista veckorna nu.

*

Av Alexandra Jonsson - 20 maj 2010 09:25

LADYGAGA RINGDE TILLOCHMED UPP HAN! DÅ ÄR MAN BRA!


Av Alexandra Jonsson - 20 maj 2010 08:33

jag tror jag fick världens bästa kommentar av jennifer igår:

-"Dom måste ha väldans tråkigt i klassen idag, som att ingen av oss är där ;)"

-Håller fullt med.

Hon har fått tagit ut sin tandställning igår! ;o

Jag vill också!! Nu får jag sitta dära, helt ensam med tandställning,

Fast Micha får ju sin en vecka efter sommarlovet

har börjat, så helt ensam kmr ja inte bli.. =)

*

Jag blev föresten hemma idag också, pappa tyckte det va bäst som att

vi va hos mina kusiner en snabbis igår, och jag fick springa efter Oskar..

=Inte smart, hosta alltså..

Om 3timmar åker jag och mamma till uppsala och byter skena,

och spänner tandställningen, sen ska (jagmåste) köpa axelbandslös bh, behöver sån till skolavslutningen som att ja har axelbandslös klänning..

Börjar bli föööör långt.Och sånt är jobbit att läsa så hej,

FÖRESTEN,

"ny" Design, orkar inte hålla på med sånt just nu

så det blev mitt namn typ bara.

 

Ovido - Quiz & Flashcards