Alexandraas

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Alexandra Jonsson - 29 maj 2010 15:09

  Har tittat på fannys poolspel sen kl 10 imårse tills för nån timme sen

i spöregn! kallt som fan

 och jag kommer absolut få en rejäl förkylning!

Ikväll ska vi grilla med Mia &elin

 och emilia ska sova med fanny, så hon också då..

Wildkids ska jag se ikvåll å,

 jag har ju följt det alla år, så måste ju fortsätta följa de   


Igår va vi hos mattias roligt somvanligt vi va ute typ helatin

och sen gick vi  till "spökhuset" seriöst det spökar! Jag och elin tittade upp på 

 ett fönster och gardinerna va fördragna så ba öppnades dom upp.

vi två dog!

sen åkte willy hem vid nio,

och alla stack ut i skogen och gjorde nå

 utom jag, Winibrödsviktor och sebastian vi kastade läskflaskor på en sten så dom skulle spräckas.. haha vi hade kul iallafall (!?)

Sen drog vi in och så.

Ska hjälpa Datta med sallad nu.

Ovido - Quiz & Flashcards