Alexandraas

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Alexandra Jonsson - 9 juli 2010 19:44

Micha tog bussen hem för sisådär en timme sen, Hade bästa dan på länge iallafall! vi cyklade runt nästan hela dan och badade förstås!


En design kommer nog upp nässomhällst också tråkigt med bara

 "alexandraas" ju.. tröttnade på månsmelker som topp, så tog bort den, och så fick det bli 'alexandraas. Ah snart kommer det upp en tillfällig iallafall.

Tills jag Får be sophie göra en i photoshop åt mig senare ;)

 

  

Av Alexandra Jonsson - 9 juli 2010 09:56

GISSA VEM SOM KLICKADE HEM EN LADYGAGA TRÖJA Å MIG!!??       

 

om ett tag kommer Michaa till mig om inget kommer ivägen

vi badar väll och sånt roligt skit. 

Nej frukosten väntar, jag måste bara stoppa i mig alvedon för tandvärker efter spänningen igår. ;)

 

Ovido - Quiz & Flashcards