Alexandraas

Alla inlägg den 30 juli 2010

Av Alexandra Jonsson - 30 juli 2010 20:29

Ja, det är vad jag, mamma, erik och fanny gör i husvagn, vi åkte i måndags och åkte till rullsand, i onsdags skulle vi på Lars winnerbäck i gävle, fyfan va grymt det va! Otroligt mycket folk, och asbra platsen hade vi (jag) För jag trängde mej förbi litegranna, det va fullt ös iallafall! Sen innan va vi på nickelodeon dagen med massa artister som timotej, lovestone, velvet, darin, pernilla wahlgren, Linda B, sen va Laleh på winnerbäck också,  askul!   


Sen igår åkte vi vidare till Eskilstuna och bor på parkens-zoo's camping

och jag fanny och 5 till och tjejen som jobbade på parken's zoo gick på nattsafari, (dom har barn aktiviteter) från 21.00-22.30 askul faktiskt! :)

 

Massa bilder kommer när jag har laddat in från nickelodeon, och winnerbäck!

 och sen kommer ifrån göteborg. Men det fixar jag när jag kommer hem!

Nu ska jag ducha!

 

Ovido - Quiz & Flashcards