Alexandraas

Alla inlägg den 25 augusti 2010

...

Av Alexandra Jonsson - 25 augusti 2010 19:30

Åkte hela dagen till uppsala med alla 8:or idag, sen typ i grupper gick man runt litehärochvar och letade efter saker typ slottet, vad karolina rediviva va, och svararde på frågor, gick med Vicke, Elin, Jenniför och Marcus, vi va bäääst.

Kom fel lite här och där, vi sket i att titta på kartan vi frågade massa folk istället, kan ju säga att vi va liiiite puckade! och att jag absolut inte är bra på att prata engelska med engelsk-män... hehehe Jennifer &dom skrattade som fan åt mig då!  pinsamt..  

sen stannade jag kvar i stan med Sophie, Elin och Frida. vi åt kebab, dom handlade kläder, för jag hittade inget, och fikade. Åt världens största bulle. God va den , men orkade inte äta upp, hehe

 

Långt nu för skriver på fredag lr lördag för imorgon ska jag plugga.

men blir Troligast på Lördag som att jag fyller på fredag,    

Ovido - Quiz & Flashcards