Alexandraas

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Alexandra Jonsson - 29 augusti 2010 18:24

Vad är det för fel på mig!?

Varje gång jag ska plugga så blir det typ, nää ska bara titta msn, facebook, bdb, bL, lr något annat, självklart så blir det inte så , jag sätter mig istället på alla möjliga sidor på nätet, vilket blir att jag skiter i läxorna, och kommer på det ungefär dagen innan, Alltså får man panik för man inte kan läxorna, eller är det bara för mig som det är så för??

*

Nu iallafall så har vi multi....... och Spanska tills på tisdag alltså om 2 dar och jag har fortfarande inte pluggat , bara multiplikationstabellerna, men 8:ans kan jag inte. Dåligt av mig.

Spanskan ska jag läsa litegranna idag också, resten tas imorrn.


SÅ NU LOVAR JAG MIG SJÄLV ATT TITTA PÅ LÄXORNA VARJE DAG!

Höh får se hur länge det funkar....


Nu åker datan av, natti!

-

Av Alexandra Jonsson - 29 augusti 2010 12:45

Multiplikation är as trååååååkigt, så ni vet!

inte är jag bra på det , därför kanske det är så tråkigt.

Spanskan ska jag titta lite på för första gången som att den är tills på tisdag, Tror det kmr gå ganska bra . Bara glosor & klockan, läsa igenom texten, sätter sig säkert ganskasnabbt.

nu kom Lina, Christian Jenny & Oskar fick presentkort på nån märkes sida på nätet, något fint hittar jag nog, nä nu blir det tårta!   

Ovido - Quiz & Flashcards