Alexandraas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Jonsson - 16 augusti 2011 11:56

sista lovdagen tillbringas med världens bästa tjejer- umgås & laga mat ska vi göra, mysigt! ska bara slänga på mej lite kläder & städa rummet sen drar jag. puss

Av Alexandra Jonsson - 15 augusti 2011 23:47

Och nu var äntligen 3e säsongen hemklickad! men nu vet jag dock inte vad jag ska önska mej i födelsedagspresent istället. pengar är så tråkigt ju, men behövligt.. Så pengar & ''småsaker'' får väll stå ganska så ensamt på önskelistan istället nudå,  :)

Av Alexandra Jonsson - 14 augusti 2011 23:38

haha, ojdå, trodde att jag hade knäppt fler bilder än vad jag egentligen har.

 men några togs iallafall, bjuder dock inte på dem alla :)


                



Av Alexandra Jonsson - 14 augusti 2011 23:29

dagen har tillbringats i soffan, med syster & C.. Och kvällen hos petra med hon, olivia, alice, ingrid & matilda, vi bakade äppelpaj, kollade på eva&adam å pratade om allt mellan himmel å jord. nej, bilderna från innebandyn kommer strax! :)

Av Alexandra Jonsson - 14 augusti 2011 12:37

Kom hem vid 1 igår kanske, var så jävla slut i benen så slappade mest i soffan hela dagen, fast på kvällen drog jag, alice&mathilda till olivia å kollade på två stycken skräckfilmer. Om vi dog. haha, var hemma vid halv 12 igen. Men ja, uppstarts- lägret var skoj! och jobbigt. bilder&vad vi gjorde kommer senare ikväll! puss

Av Alexandra Jonsson - 12 augusti 2011 09:52

Vid 3 tar jag & alice oss mot björklige och spelar av oss lite. Uppstartningsläger står på schemat med övernattning till imorgon. ska bli jättekul att träffa alla igen, 4 månader sen sist ju! :D men först ska ju väskorna packas, klubban ska lindas lite, kameran laddas, och ett besök hos syster & c ska göras. hörs imorgon! puss

Av Alexandra Jonsson - 11 augusti 2011 22:41

hade det toppen med tjejerna. Mat, snack &hyrfilm. & micha blev även kvar över natten så idag har vi två mest slappat, kollat på några filmer & bakat muffins. och ojojoj vad jag knäppte bilder. 8 stycken hamnade på minneskortet sammanlagt. haha lyckat....


  

Av Alexandra Jonsson - 9 augusti 2011 23:54

irriterande. klickade in å såg att träningstiderna bilvit spikade, tisdagar och inge mindre än fredagar, kunde ju inte bli bättre.. hehe nejdå, världen går inte under. men hade ju hoppas sluppit fredagar denna säsongen. Men ska sova nu, imorgon kommer elin, frida, jennifer och michaaaaaa. kommer bli toppen! :)  Pusssss


SVAR TILL SOPHIE: Tyvärr behöver inget till iphone skal. haha!

Ovido - Quiz & Flashcards