Alexandraas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Alexandra Jonsson - 25 augusti 2011 15:34

Barnvakt åt lillasyster. när jag hämtade henne så frågade hon om sara fick följa med hem så dom leker förfullt. inte så jobbigt för mig med andra ord! så ska istället försöka fixa en bild till bilden i skolan som ska målas av. & göra lite So.

 Sen om ett tag blir det väll även till att laga lite mat. Tacooooos!

Av Alexandra Jonsson - 23 augusti 2011 19:11

jadå. tisdag och ännu en ganska så seg dag i skolan. det enda bra var väll pastan till lunch och alla vackra ego-bilder som jennifer tog med min iphone. haha så fina så.. nu ska jag hoppa in i duschen, & sen kolla på fångarna på fortet! pusssss


        

Av Alexandra Jonsson - 22 augusti 2011 22:32

som att alla andra klagar får jag väll göra detsamma. schemat suger hååååårt! as sen lunch idag så man han svälta ihjäl innan. annars händer det väll inte så mycket mer för tillfället, pluggat lite, varit hos syster och sånt där.. nu ska jag snabbt kolla igenom de 5 svenskaorden sen väntar min säng på mig. godnatt!

...

Av Alexandra Jonsson - 21 augusti 2011 22:33

SVAR TILL ALICE: Självklart ska jag det brallis, ska vara komma på nån först! :)


skola imorgon. jag har tandvärk. jag duscha nyss. kommer somna med blött hår inatt. plattången är trasig. kommer ha fult hår imorgon. :( tog iallafall en tripp till westerlunds idag. fikade, planerade kräftskiva och ägde ut frida på spel. kul =D

Av Alexandra Jonsson - 20 augusti 2011 13:30

Tandläkaren igår, fixade med tandställningen, och fyfan vad ont jag har i munnen nu! vaknade flera gånger inatt av det.. vädret suger också och jag fryser så finns väll inte så mycket att säga, mer än att ja ska plugga nu, jag kan ju återkomma när ja har någonting på hjärtat. puss

Av Alexandra Jonsson - 18 augusti 2011 16:28

inväntar maten och efter det ska jag skriva min svenskauppgift, skulle ha kommit en bit på den på lektionen men babblade bort tiden med jennifer istället, båda hade lite problem att komma igång liksom. sen blir de en tripp till systeryster! :)

Av Alexandra Jonsson - 17 augusti 2011 19:38

Skulle cykla bort igårkväll och tog en omväg vilket slutade med en krash in i en annan cyklist. vänstra armbågen tog emot mig på backen. så åkte till doktorn idag efter skolan (för ville gå första skoldagen) och röntgade vilken nu har resulterat i en fraktur&blödning i armbågen.. men behövde iallafall inget gips, vilket är skönt! :) annars så tar jag nog tillbaka det jag skrev igår, schemat sög, skoldagen var långtråkig & vi fick läxa första dan. men vännerna var de ju kul å se igen!   

Av Alexandra Jonsson - 16 augusti 2011 21:30

sommarlovet lider mot sitt slut. Men det gör mej faktiskt ingenting för det har varit världens bästa sommar! Har gjort så mycket kul & umgåtts mycket med mina fina vänner så allt har varit toppen! ♥ Ska faktiskt bli lite kul med skola, fast om 1 vecka när alla läxor å skit är igång igen så låter det nog inte så. haha!


lite bilder dåråååååå


   Hade besök av kusin   Tog en tripp till grönan med bästa tjejerna!

  stog badvakt med alice en mulen dag i björklinge

  hade kladdkake/tårt krig med Calle

  plockat massa sommarbär

  firat midsommar med familjen

  firat olivias födelsedag

   

  haft underbara sommarkvällar

  firat petras födelsedag

  varit på furuvik med familjen

  varit i stockholm med pappa, lillasyster å johansson's

     

grillat marschmallows i sommarnatten med några av tjejerna

  åkt årets tur till åland

  varit på sommarbyn med lillayster

  Å kört på massor utav filmkvällar med dom bästa!


Ovido - Quiz & Flashcards