Alexandraas

Alla inlägg under januari 2012

Av Alexandra Jonsson - 2 januari 2012 17:38

Har tillbringat dagen i stan och kom hem lika tomhänt som jag åkte dit. Nu blir det räckmacka till middag å sen drar jag å myser framför en film med 3 saknade filurer, -Alice, freddan och Olivia. Puss

Av Alexandra Jonsson - 1 januari 2012 16:23

Nytt år och gårdagen var toppen. Och sen på kvällen vid 12/halv1 slaget befann vi oss på lunda där det sköts raketer och kramades för fullt. Och min fina vän blev även förlovad, grattis bästa Elin! Iallafall så har jag 2 nyårslöften eller mål inför det här året, första är att satsa mer på skolan, så jag kommer in på det gymnasiet som jag vill gå på, och det andra är att lägga mer tid på människor som får mig att må bra. Låten kanske som tråkiga mål men dom är ju behövliga så dom fick de bli inför 2012!

Ovido - Quiz & Flashcards