Alexandraas

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra Jonsson - 21 februari 2012 16:35

 

En snabb bild som togs på Jennifer när dom var här och hälsade på.  

Foto:jag

Av Alexandra Jonsson - 20 februari 2012 19:30

Lite bilder hemifrån Freddan. Endast för att det börjar bli tråkigt här nu.  

      

            


Av Alexandra Jonsson - 19 februari 2012 18:10

Kom hem med 2 par byxor ifrån uppsala igår. Inte varje dag det händer så det var ju skitbra. Åkte sen till Freddan där Alice var, åt mat, snackade, kollade på melodifestivalen (som föresten bara blir dåligare och dåligare för varje gång). Och sen vid typ halv 11 tvingade vi Viktor att vara med oss så vi gick dit över åkern i minusgrader och hade det skoj. Va hemma hos freddan vid 3 igen inatt och slocknade på engång. Vaknade aspigg vid 8 imorse och nu har vi kollat på film och byggt en snögubbe hela dagen. Jag och Alice ska strax hoppa på bussen och dra oss hemåt iallafall. Ja här skriver vi en bok. Puss

Av Alexandra Jonsson - 17 februari 2012 22:32

Gissade mig igenom ett helt matteprov imorse men vad gör det? Nu är det iallafall sportlov och det ska bli skönt att vila ifrån vissa ansikten i en vecka.. Heehe. Annars så tränade jag nu ikväll och slog vad med Sandra om vem av oss 2 ovigajävlar som blir vigast tills på tisdag, så nu ska jag stretcha satans tills dess och imorgon ska jag köpa byxor och sen dra och mysa med Alice & Fredrika hela natten lång! Ja, här skriver vi osammanhängande.. Puss

Av Alexandra Jonsson - 16 februari 2012 16:02

Bästa dagen på länge! Cissi satte ett leende på mina läppar imorse och så har allt gått som jag vill hela dagen. Så glad så ni anar inte! Nej ska slänga i mig lite mat och sen ska vi ha tårtbakartävling på Q ikväll! Kommer bli skoj!

Av Alexandra Jonsson - 14 februari 2012 16:02

ALLA  ♥-DAG IDAG. inte så speciell dag om du frågar mig men endå så var jag och mina 4 klasskamrater lite extra gulliga mot varandra och gav varann massage. Mycket snällt utav oss då det inte händer varje dag precis. Men nu ska jag äta och om en timme ska jag till Björklinge för spela innebandy. puss  

Av Alexandra Jonsson - 13 februari 2012 13:41

Moa har sålt guld och tagit Madonnas första plats på topplistan. Madonna liksom. Fatta vad stort det är.

 

  

 

 

Av Alexandra Jonsson - 9 februari 2012 17:14

Nationellat idag gick dåligt, började om och om hela tiden för det inte blev nå bra men tillslut fick jag ihop en duglig uppsats iallafall. Sen sög filmen och på spexet hade vi lite svårt att koncentrera oss så det blev dåligt med idéer. Men skitdagar måste man ha ibland också! Nu ska jag dra på Q strax så det är ju bra! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards