Alexandraas

Alla inlägg under februari 2012

Av Alexandra Jonsson - 8 februari 2012 18:16

Har precis tryckt en kebabsallad och laddat upp med vindruvor och choklad tills imorgon. Nationella igen och sen väntar film och spexövning så det blir en bra och lugn skoldag! :) nu tänkte jag ta mig en titt på matten och sen ligga i soffan resten av kvällen! Puss

Av Alexandra Jonsson - 7 februari 2012 21:17

Hatar tisdagar och inte blev de bättre med svenska nationella som inte gick som jag ville, och att jag glömde hämta busskortet hos mamma som jag måste ha imorgon.. Dö!! Och iallafall för er som inte vet så fick jag en lillebror igår morse, en som förhoppningsvis ska heta Rasmus.

Av Alexandra Jonsson - 5 februari 2012 19:35

Sov på tok för lite i natt och vaknade för tidigt, har huvudvärk och orkar inte riktigt ta tag i fysiken som vi har tills imorgon, förstår ingenting! Jaja över till roligare saker.. Blev en till vinst igår och det var ruskigt kul att spela! Sen var det kul att spela med några "damer" som höjde tempot och peppade upp också! :)

Av Alexandra Jonsson - 4 februari 2012 11:30

Jag känner mig bokstavligt död. Helt seg i kroppen och har vaknat lite huller om buller i natt, men det är väll bara att le endå! Ska väll tillbringa dagen i soffan utom några timmar i björklinge. Match mot Gottsunda så vi får väll hoppas på det bästa iallafall. Och så ska vi sammarbeta med damlaget med att låna in och ut spelare. Ska bli kul att testa något nytt! Nej jag ska sluta ordbajsa nu och slå på en film! Puss

Av Alexandra Jonsson - 3 februari 2012 13:55

I 365 dagar. 12 månader. 1år har du funnits idag, världens finaste Christoffer.  


               



 

Ovido - Quiz & Flashcards