Alexandraas

Alla inlägg under juli 2010

Av Alexandra Jonsson - 8 juli 2010 13:32

HÖHÖ. JAG SKA HA ETT LADYGAGA LINNE, OCHSÅÄRDETBARA!

JAG TÄNKER INTE GÅ IFRÅN NORDSTAN NÄR VI ÄR DÄR

FÖRSTÄN SOPHIE HAR HJÄLPT MIG HITTA ETT, JAG SKITER I OM DOM ÄR SLUT! DOM ÄR JU SÅÅFINA!  


     

Av Alexandra Jonsson - 8 juli 2010 11:04

TOTAL KATASTROF OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV.

EN AV DOM DÅLIGASTE LÅTARNA JAG HÖRT.   


DISSAD!!

&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">

Av Alexandra Jonsson - 7 juli 2010 21:03

Emma och julia kom och hälsade på ett tag idag, Emma hade världens finaste byxor/jeansleggings på sig, som va köpta på Shoonannes i våla!! :O

Isånnafall så lärde jag ju också ha sånna, så Fanny och elin fick hänka på mig och köpa ett par, 149:- =D '

Nu ska jag spara mina pengar tills på måndag, götet då juu pengarna ska brännas bort, höhö kommer inte hända, är ganska snål av mig .

Ganska tråkigt men måste ju hänga med i vm

Så nu tar jag mig till soffan och tittar med familjen.

godnatt!

<3

Av Alexandra Jonsson - 7 juli 2010 10:01

TILL SOPHIE: HAHA VI HADE 2 PLASTREGNROCKAR HOS MAMMA, JAG SKA TA MED EN, ORKAR INTE KÖPA, VILL LIKSOM INTE BLI BLÖT ;) GLÖM INTE KANINÖRONEN HEMMA, FÖR JAG ORKAR INTE KÖPA NYA! HAHA.   

Jag missade min tandläkartid i uppsala, skulle ha bytt skena på tandställningen dom ringde och typ väckte mig, och undrade vart jag va..

Lite pinsamt men fick en ny tid imorrn, halv9!

Det är iallafall fint väder ute, men kan inte sola för min bikint tvättas nu..

tråkigt, vaknade halv 4 imårse och kunde inte somna om fördendelen, så spelade nintendo tills fem, haha. Sen somnade ja.

Ska gå ut nu fint väder ju, .

puss




*

Av Alexandra Jonsson - 6 juli 2010 14:27

På måndag åker pappa, jag fanny och har med oss sophie ner till göteborg

såg nyss att det skulle regna måndag, onsdag och torsdag, skulle bara vara molnigt på tisdagen mh.. roligt.. Alltså måste "kalla" kläder med, inte kul :(

Men ska inte tjura kommer hadet bäst endå!

puss

Av Alexandra Jonsson - 2 juli 2010 23:42

Har ju som jag sa igår, har ju börjat läst sista twiightboken "sålängevibådaandas"

fyfan vad bra den är, ni som inte vill veta, och inte har läst boken (somtyp alla har gjort) får väll inte läsa mera! Men dom kommer alltså få ett barn,

Bella blir förvandlad till vampyr filmen kommer vara

asgrym känner jag påmig!!

Iallafall så har jag läst litemindre än hälften men läser hela tiden så den kommer nog vara utläst innan söndag, åh vill att breakingdawn ska komma på bio nu!!

okej mycket twilight senaste dagarna, men alla älskar twilight så ingen bryr sig ;)

Va på allsång på mårtsbogården, och nu har vi lite folk med oss hem,

så Arvid har fått stått ut med mitt tjatande om filmen

och så sa jag vad som hände i eclipse ,

(fast han inte ville veta förstän han såg den själv) höhö

Långt nu för imorgon skriver jag inge, då kommer Anna-Karin och Saga så vi ska nog ut till Östa heladagen om det är vackert väder.

Puss,& godnatt

Av Alexandra Jonsson - 1 juli 2010 22:31

ECLIPSE VA DEN BÄSTA FILM JAG SETT I MITTLIV!

så mycket kärlek, hat, avundsjuka, och spänning på samma gång.

Den va heltklart bäääääääääst.den filmen SKAJAGHA!

Känner mig inte lite beroende, ville inte att den skulle sluta, längtar ihjäl mig till 4an's film!

Jag ska inte säga vad den handlade om, man måste bara se den!

Eclipse gav alla twilight filmer ett stort lyft, fyfan vad bra den va!

Nu ska jag läsa sista boken i serien, har inte läst någon annan av dom ,

började läsa första boken förlängesen men den sög!

men måste veta om hon blir vampyr, och om dom värkligen gifter sig, som att han friade i filmen, och hon sa ja! Okej ska va tyst nu. Godnatt.

 

Ovido - Quiz & Flashcards