Alexandraas

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

NYTTNYTT, TYYYP

Av Alexandra Jonsson - 29 augusti 2010 18:24

Vad är det för fel på mig!?

Varje gång jag ska plugga så blir det typ, nää ska bara titta msn, facebook, bdb, bL, lr något annat, självklart så blir det inte så , jag sätter mig istället på alla möjliga sidor på nätet, vilket blir att jag skiter i läxorna, och kommer på det ungefär dagen innan, Alltså får man panik för man inte kan läxorna, eller är det bara för mig som det är så för??

*

Nu iallafall så har vi multi....... och Spanska tills på tisdag alltså om 2 dar och jag har fortfarande inte pluggat , bara multiplikationstabellerna, men 8:ans kan jag inte. Dåligt av mig.

Spanskan ska jag läsa litegranna idag också, resten tas imorrn.


SÅ NU LOVAR JAG MIG SJÄLV ATT TITTA PÅ LÄXORNA VARJE DAG!

Höh får se hur länge det funkar....


Nu åker datan av, natti!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2012 17:20

Tackar bloggplatsen för kaffet och flyttar nu över till spotlife. Haha fyfan va töntigt skrivet...   Men iallafall så är den nya bloggen på gång, lite små saker som ska fixas bara, men nu hittar ni mig iallafall på: Alexandraas.spotlife.se (inge...

Av Alexandra Jonsson - 30 oktober 2012 14:23

Idag är det jag och Christoffer hela dagen. Efter att ha lekt med tågbanan, ätit lunch, plaskat i vatten och gått på promenad- så sover han äntligen middag. Hahaha.. Fina unge! ...

Av Alexandra Jonsson - 23 oktober 2012 21:32

Funderar på att skapa en ny blogg på en annan sida. Skapligt trött på bloggplatsen och därför blir det tråkiga och ganska ovärda inlägg som slängs in "bara för att". Vill visa mer bilder som "behåller kvalitén" när dem läggs ut och mer ur vardagen li...

.

Av Alexandra Jonsson - 22 oktober 2012 19:30


 

Av Alexandra Jonsson - 20 oktober 2012 22:37

Nöjd för att vara första gången och utan nån aning om hur man gjorde :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards