Alexandraas

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Alexandra Jonsson - 15 mars 2010 09:40

Uch. Matchen gick skiiiiiit i lördags! jag tänker inte ens säga resultatet! Hehe men endå dom som vi möte hade vunnit sveriges allra största innebandycup för tjejer- juniorer!!Ah det va bra kämpat men fan dom va hur jävla duktiga som hällst!! två slag av samma tjej fick jag också, ett i ansiktet, vid kinden/munnen och en på handen. Hehe bättre lycka nu i helen det blev oavgjort förra gången mot dom vi möter då. Vi vinner! Vi SKA det!   --Willy kom och hälsade på i några timmar sen också. Och vi tittade på melodifestivalen med min "roliga" familj.. Sen skjutsade vi hem han :) Igår va vi i valbo. Fick pengar av mamma för att köpa nå men självklart hittar ja ingenting! :( Vi köpte ett akvarium fast man lärde vänta med fiskarna.. Vi ska iallafall ha en kampfisk den ska heta doris har jag bestämt :D Nu ska jag göra något att äta, och sen ikväll till alice för träning.

//ALEX

 

Ovido - Quiz & Flashcards