Alexandraas

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Alexandra Jonsson - 19 mars 2010 17:49

Jag fick VG+ på musikprovet! Se inget IG!! Hade 61 man skulle ha 62 för MVG och det högsta va 64! Ska komplittera så jag får alla rätt.

Och 50av/50 på So"provet" Stolt som tuuusan :D

-Men somsagt Ig på mattepovet kommer jag att få. :(

Jag svarade på skitnågra kändes det som. och fattade ingenting!

Men när jag sa det till cissi sa hon att det va hennes fel också,

för hon inte har lärt mig så jag förstår..

-

Men iallafall. Skolan va annars bra. jag som stressläste en bok igår på 300sidor bara för att vi skulle presentera idag.

Men Självklart inte hade KIS-Möte istället. :)

Imorgon är det sista matchen innan serien slutar. förra gången blev det 4-4

Få se hur det blir imorgon bara. Tråkigt när vi nästan nyss börjat.

Men har ju träning till slutet av april tills täby-open cupen! och om två veckor har vi sagacupen med  :D -Sen får vi vänta tills i höst.

*

Titta på onsdagens avsnitt av andra avenyn nu.


//ALEXANDRA



Ovido - Quiz & Flashcards