Alexandraas

Alla inlägg den 16 mars 2010

*

Av Alexandra Jonsson - 16 mars 2010 18:05

Hos pappa nu tills måndag.

dålig uppdatering kommer det nog att bli.

Har liksom inte någon vidare lust att sitta vid datan osv

när folk sitter några meter ifrån haha .

Tönt jag är, jag vet :)

Menmen så kommer det kanske bli, ungefär två-tre inlägg tills måndag.

Alla får stå ut eller alla?? Menar dom få som läser..   

*

Ah skolan sög, jag och michibitchh har dampat och skrattat som vanligt.

Inget speciellt hände. Men inga läxor det blir ett +det :D

Men dessvärre matteprov på torsdag som blir IG det.

Vet det redan nu som att jag fortfarande fattar noll av Bråk. :(

Tråkigt men sant. Uch vill inte ha ig, men matte hatar jag. och ah skitsamma

men inte kul att säga till mami och papi att man har fått ig liksom.

orkar inte bry mig just nu,

Men livet går vidare endå.

man får bättra på sig och försöka fatta tills nästa gång!

Så dom blir stolta då.

Ah pappa och fanny är på dans nu. sköööönt!

Ska passa på att läsa när det är tyst.

/ Alex    




Ovido - Quiz & Flashcards