Alexandraas

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Alexandra Jonsson - 5 juni 2010 23:33

Fortfarande vaken, astrött fast vill inte sova för

 alla boy's är kvar och dom sitter ute på altanen allihopa

va ute med dom ett tag fast sen började dom prata om att nån hade ett brännmärke på snoppen(!!), sen fortsatte dom i "det spåret"....

Kändes onormalt att sitta med dom så satt mig hära vid datan som jag har gjort i säkert 7timmar nu. not goooood!   

Sophie har föresten skickat några 'vackra bilder på mig' sen vi2 

va på vår promenix på arvids student, vi kom aslångt bort,

 när vi bara gick och pratade om allt&litetill

så det slutade med att vi gick på åkern, vi kom på att det va o-laglit

och duckade för bilar, kutade in i skogen och blev biten av pissmyrror

 Uch äckliga kryp!

Mycket långt nu så uppdaterar inget imorgon som att ska nog skippa

 att sitta vid datan då. Har ju blivit väldigt mycket sånt idag.

Puss, & sovgott!

BILDBOMB!

              

    

 

Av Alexandra Jonsson - 5 juni 2010 18:21

Börjar kännas som att jag är i nån LadyGaga period

lyssnar på henne exakt hela tin, Fan va grym hon är ju.

Pappa har typ 10-15 killar ifrån hans jobb här

jag trodde det skulle bli gamla gubbar men nä typ sånna som är 20,

pappa och Lasse, höhöhöh så dom kommer väll va här sent

Vi ska grilla, gotti! 

hejdå.

Av Alexandra Jonsson - 5 juni 2010 10:06

Orkar inte sitta vid datan idag, lite halvfintväder ute ärdetockså.

Hos Arvid bjöds det på svingod smörgåstårta och sen rabarberpaj

jag och sophie spelade fotboll med småbarn, och sen knäppte dampkort

med kamera, höhöhö jag menar värkligen dampiga.

Kul hade vi iallafall, sen talang dendära Jill vann. Jag tyckte

FreddyAmigo skulle vunnit. Men hon va också bra

Ovido - Quiz & Flashcards